printlogo


کد خبر: 239900تاریخ: 1400/10/11 00:00
هفته دوازدهم لیگ یک
روز سخت مدعیان

پیش بازی
اکبر منتشلو 
 
هفته دوازدهم در حالی برگزار می‌شود که همچنان رقابت در بالای جدول وجود دارد و تیم‌ها هنوز نتوانستند فاصله قابل توجهی را با رقبای‌شان ایجاد کنند. ملوان انزلی پس از پیروزی هفته گذشته‌اش امروز به زمین سایپایی می‌رود که با سرمربی جدیدش هم شکست خورد. امید روانخواه که تیمش در مکان چهاردهم ایستاده خیلی خوب می‌داند که برای فرار از این جایگاه کار سختی دارد. اما غایب بزرگ انزلی‌چی‌ها در این بازی و البته بازی‌های بعدی سرمربی‌شان است. مازیار زارع که از روز یکشنبه قرنطینه شده و با توجه به الزام قرنطینه شدن یک دوره ۱۴ الی ۲۵ روزه فرد مبتلا به کرونا مازیار زارع در سه دیدار آینده تیمش برابر تیم‌های سایپا، شمس آذر و استقلال ملاثانی نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید دید این اتفاق چقدر در کار قوی سپید تأثیر می‌گذارد.
آرمان گهر که هفته گذشته دربی کرمان را با یک گل به نفع خود پایان داد و فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد به زمین پارس جم می‌رود. جنوبی‌ها هم 11 امتیازی هستند و شرایط خوبی در جدول ندارند.
اما مس کرمان که کم‌کم در قامت یک مدعی ظاهر می‌شود امروز میزبان رایکا خواهد بود. تیم شهر بابل پس از برکناری پیروز قربانی حالا با علی لطیفی به توافق رسیده و این مربی جدید هم با علم به همه شرایط این تیم کار سختی در پیش دارد. بخصوص که آنها در آخرین بازی شهرداری آستارا را شکست داده بودند.
استقلال خوزستان که هفته گذشته در تهران یک امتیاز از ویستاتوربین گرفته و شرایط خیلی بهتری نسبت به ابتدای فصل دارند از شهرداری همدان پذیرایی می‌کند. تیم همدانی 15 امتیاز دارد و تساوی هم در اهواز می‌تواند نتیجه خوبی برایش باشد.
اما قشقایی شیراز که هفته گذشته در خانه به مس کرمان باخت و مهدی رجب‌زاده سرمربی‌اش هم برای 24 ساعت استعفا داد و دوباره برگشت حالا در زمین مس شهر بابک به میدان می‌رود. مسی‌ها در این بازی سرمربی‌شان را به‌دلیل محرومیت انضباطی کنار زمین نخواهند داشت.
خیبر خرم‌آباد هم که حالا در فاصله شش امتیازی صدر قرار دارد برای بازگشت به جمع مدعیان چاره‌ای جز پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی ندارد. تیم تبریزی از 11 بازی فقط سه امتیاز دارد و با 26 گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ تا امروز هستند.
شاهین بوشهر هم شرایط بسیار بدی دارد. آنها نه تنها نتایج خیلی ضعیفی را به دست آورده‌اند بلکه به هیچ وجه حمایت هم نمی‌شوند. آنها با این وضعیت باید به زمین خوشه طلایی ساوه بروند. بوشهری‌ها فقط سه امتیاز دارند و اگر در این بازی هم شکست بخورند ادامه کار برای‌شان سخت‌تر می‌شود.
شهرداری آستارا که حالا بعد از جدایی فرشاد پیوس دوباره هدایتش بر عهده پایان رأفت قرار دارد از ویستاتوربین تهران میزبانی می‌کند. این بازی و سه امتیاز آن برای سرمربی جدید فوق‌العاده اهمیت دارد.
دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی هم که بازی‌های هفته گذشته‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند امروز در قزوین رودرروی هم قرار می‌گیرند. هر دو در جدول همسایه هستند و پیروزی در این بازی حاشیه امنیت خوبی را برای‌شان فراهم خواهد کرد.
 
 
شنبه 11 دی ماه 1400 ساعت 13:30
شهرداری آستارا ویستا توربین تهران 
ساعت 14
پارس جنوبی جم آرمان گهر سیرجان
استقلال خوزستان شهرداری همدان
مس کرمان رایکا بابل
مس شهر بابک قشقایی شیراز
شمس آذر قزوین استقلال ملاثانی
سایپا ملوان بندرانزلی
خوشه طلایی ساوه شاهین شهرداری بوشهر
خیبر خرم‌آباد ماشین‌سازی تبریز
 

 


Page Generated in 0.0050 sec