printlogo


کد خبر: 239892تاریخ: 1400/10/11 00:00
پرداخت بدهی به اوساگونا از محل تبلیغات محیطی
کارت بازی تاجیک‌ها چطور صادر شد؟

ایران ورزشی- کارت بازی تاجیک‌های پرسپولیس همان روز بازی با سپاهان صادر شد و با در نظر گرفتن مصدومیت سخت وحدت هنانوف، دیگر بازیکن تاجیک یعنی منوچهر صفروف که همراه تیم به اراک رفته بود روی نیمکت نشست. این اتفاق در حالی افتاد که تا روز قبل از بازی اخبار حول محور این می‌چرخید که با توجه به بدهی 96 هزار دلاری پرسپولیس به کریستین اوساگونا و باز بودن این پرونده، سازمان لیگ اجازه صدور کارت بازی را نخواهد داد.
با این حال دیروز جمشید نورشرق در یک برنامه تلویزیونی در این باره توضیح داد و گفت: «باشگاه پرسپولیس درخواستی را به سازمان لیگ ابراز کردند که از محل مطالباتشان بدهی پرداخت شود. این مطالبات از محل تبلیغات محیطی و موارد دیگر بود. سازمان لیگ هم وجود این مطالبات را تأیید کرد و محل طلب شناسایی و تأیید شد و قرار شد به حسابی که بازیکن در کشور قطر معرفی کرده بود، این وجه حواله شود.»
شاید این یک اتفاق تازه و جدید باشد که اولین بار برای پرسپولیس رخ داد و باعث شد سرخ‌ها در شرایطی سخت به خواسته خودشان دست یابند و البته با صحبت‌های نورشرق شاید برخی اعتراض کنند که چطور چنین امکانی برای پرسپولیس قائل شده‌اند اما رئیس کمیته تعیین وضعیت برای روشن شدن موضوع، قانون رو کرد و گفت: «دستورالعمل در عین حال که می‌گوید اگر شما بدهی قطعی داشته باشید، تا تعیین تکلیف بدهی و تصفیه آن نمی‌توانید بازیکن بگیرید، در ذیل دستورالعمل مقرره‌ای دارد که اگر ابهامی در دستورالعمل بود، مرجع صلاحیت‌دار تعیین تکلیف آن هیأت رئیسه محترم سازمان لیگ است.»
با این حال چون انتقال پول از یک حساب دولتی به حساب اوساگونا در قطر زمانبر بود کمیته تعیین وضعیت جدا شدن پول از حساب سازمان لیگ را در «حکم پرداخت» تلقی و کارت بازی تاجیک‌ها را صادر کرد.

Page Generated in 0.0052 sec