printlogo


کد خبر: 239891تاریخ: 1400/10/11 00:00
در صورت پرداخت نشدن بدهی 8/ 7 میلیاردی به شهرخودرو
پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات زمستانی؟

ایران ورزشی- این بار پای فیفا در میان نیست و ممکن است همین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خودمان پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در فصل زمستان و نیم فصل را ببندد. پرسپولیس فصل قبل با تقویت خود و جذب بازیکنانی مثل ترابی، فرجی و مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی به قهرمانی رسید و اهمیت جذب نفرات جدید برای کادر فنی و هواداران کاملاً مشخص است اما با سهل‌انگاری‌های صورت گرفته شاید باشگاه دوباره محروم شود.حدود دو سال قبل محمدحسن انصاری‌فرد کل کادر فنی شهرخودرو شامل یحیی گل محمدی، حمید مطهری، داود فنایی، محمد عسگری و مظاهر رحیم‌پور را به ازای مبلغ 6 میلیارد تومان از حمیداوی مالک باشگاه مشهدی جذب کرد اما نتوانست پرداختی‌هایش را کامل کند و باشگاه مشهدی هم شکایت کرد. شکایت این باشگاه در سوم آذر سال گذشته بررسی شد و کمیته تعیین وضعیت 23 دی ماه همان سال 99 به سود شهرخودرو رأی داد. اخیراً و در تاریخ 30 آذر یعنی همین 12 روز قبل کمیته استیناف هم رأیی را علیه پرسپولیس صادر کرد که بنا به این رأی این باشگاه باید مبلغ 7 میلیارد و 778 میلیون تومان به باشگاه مشهدی پرداخت کند که البته این رأی 23 آذر به طرفین ابلاغ شده بود.
به گفته جمشید نورشرق اگر پرسپولیس این مبلغ را پرداخت نکند و پرونده مذکور را نبندد از اولین پنجره نقل و انتقالاتی که از 26 دی ماه باز خواهد شد محروم می‌شود.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اخیراً سیدمجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفته بود اگر حمیداوی دستور دهد همان موقع طلبش را پرداخت می‌کند اما عجیب اینکه حالا حدود 18 روز است که حکم استیناف به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده اما صدری این پول را پرداخت نکرده تا دوباره استرس و التهاب جدیدی تن و بدن کادر فنی و هواداران را بلرزاند.

Page Generated in 0.0046 sec