printlogo


کد خبر: 239890تاریخ: 1400/10/11 00:00
خرده گزارش

وزیر ورزش اعلام کرد
فعلاً  صدری همه کاره پرسپولیس است
دیروز حمید سجادی بدون نام بردن از افرادی که طی یکی دو هفته گذشته نام‌شان برای مدیرعاملی یا عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده گفت قرار بوده تغییراتی در هیأت مدیره پرسپولیس ایجاد شود اما این موضوع ظاهراً منتفی شده و کار همچنان با صدری جلو خواهد رفت.
وزیر ورزش دیروز در حاشیه مسابقات انتخابی تیروکمان دانشجویان در جمع خبرنگاران گفت: در حال بررسی هستیم و با مشورت با سرپرست باشگاه کار را پیش می‌بریم. هفته قبل قرار بود یکی، دو نفر به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه و یکی، دو نفر هم کم بشوند تا هیأت مدیره تقویت شود. قرار بود این اعضای هیأت مدیره تصمیم بگیرند که سرپرست باشگاه به کارش ادامه بدهد و یا سرپرست و مدیرعامل جدید انتخاب شود.
سجادی تأکید کرد: در حال حاضر با صدری و همکاری هیأت مدیره پرسپولیس کار را جلو می‌بریم و مشکلی هم نیست. هر روز با صدری در تماس هستم و دو شب پیش هم جلسه مفصلی در دفتر ما برگزار شد.
 
 
انصراف باران‌چشمه از مدیرعاملی
مهرعلی باران‌چشمه رئیس فعلی فدراسیون زورخانه‌ای که همواره نامش در زمان خروج از کشور بازیکنان سرباز به گوش می‌رسید دیروز با حضور در برنامه ورزش و مردم پیشنهاد وزیر ورزش برای حضورش در پرسپولیس را تأیید کرد اما ظاهراً علاقه‌ای به حضور در این سمت ندارد.باران‌چشمه گفت: آقای سجادی همواره به من محبت داشتند و هنوز هم محبت ایشان شامل حالم شده است اما من می‌خواهم در ورزش زورخانه‌ای کار کنم و این فضا را توسعه بدهم. من در گذشته عضو هیأت مدیره باشگاه پاس بودم و سابقه فوتبالی دارم اما وضع بدهی‌ها و مالیات باشگاه پرسپولیس جالب نیست.او ادامه داد: من از آقای سجادی خواهش کردم فرد دیگری به پرسپولیس برود. الان آقای آجورلو باشگاه استقلال را سر و سامان داده و از عهده‌اش برمی‌آید. من فکر می‌کنم افراد بهتر از من هستند که در پرسپولیس کار کنند. البته کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم اما برای مدیرعاملی باشگاه باید فردی بیاید که پول خوبی در بیاورد.

Page Generated in 0.0053 sec