printlogo


کد خبر: 239889تاریخ: 1400/10/11 00:00
خبر

مصدومیت عالیشاه جدی است
امید عالیشاه اواخر نیمه نخست بازی با سپاهان در شرایطی که فرم خوبی هم داشت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. 
عالیشاه روز پنجشنبه MRI داد اما چون دیروز تمرین پرسپولیس تعطیل بود مشخص نشد شدت مصدومیت او چقدر است اما گفته می‌شود جدی است. 
پزشک پرسپولیس گفته عالیشاه از ناحیه چهارسر ران آسیب دیده است.
 
 
ادامه استرس سرخ‌ها تا 16 دی
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات روز دوشنبه گذشته مدارک و مستندات جدیدی برای حذف نشدن از لیگ قهرمانان به AFC ارسال کرد اما استرس حذف از این رقابت‌ها هنوز سر جای خود باقی است. 
دیروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای دریافت جوابیه پرسپولیس را تأیید و اعلام کرده این موضوع در جلسه اعضای کنترل ورودی کنفدراسیون پنجشنبه، ششم ژانویه ۲۰۲۲ برابر با ۱۶ دی‌ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. گفتنی است قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، روز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه در مقر این کنفدراسیون برگزار می‌شود.
 
 
رادو دنبال تیم جدید
بوژیدار رادوشویچ که حدود یک ماه قبل تمرینات پرسپولیس را رها کرد و رفت در مصاحبه با یکی از نشریات کشورش گفته با اینکه تا سال 2024 با پرسپولیس قرارداد داشته اما چون احساس احترام نکرده 15 روز به باشگاه مهلت داده اما وقتی مشکلاتش حل نشده از تهران رفته است. رادو طوری درباره ادامه دوران فوتبالش صحبت کرده که به نظر می‌رسد جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است و دنبال تیم جدید می‌گردد. بدین ترتیب او با شکایت پرونده دیگری برای پرسپولیس در فیفا باز خواهد کرد و ضرر هنگفتی به این باشگاه می‌زند.

Page Generated in 0.0047 sec