printlogo


کد خبر: 239887تاریخ: 1400/10/11 00:00
گفت و گو

امیرمحمد قراگزلو
 
محمد: مدافعان کناری حکم بال‌های هواپیما را برای پرواز یک تیم دارند
بازی با سپاهان عیار بالای پرسپولیس را نشان داد
علیرضا محمد دفاع چپ سابق پرسپولیس در خصوص مدافعان کناری این تیم و نقش آنها در ایفای نقش و طراحی حملات و همچنین در زمان دفاع صحبت می‌کند. محمد در ادامه از بازی قابل قبول پرسپولیس در مقابل سپاهان صحبت کرده و به سایر سؤالات ما پاسخ می‌دهد.
 
در رابطه با مسائل فنی بازی پرسپولیس مقابل سپاهان چه نقد فنی دارید؟
 پرسپولیس مقابل سپاهان بسیار حساب شده بازی کرد.  سرخپوشان در دفاع سازماندهی خوبی داشتند و در حملات هم بسیار حساب شده عمل کردند و در حمله و دفاع توازن خیلی خوبی داشتند. در بازی‌های قبلی هم پرسپولیس در مجموع بد بازی نکرده بود اما بازی با سپاهان عیار واقعی تیم را نشان داد و بر این نکته مهر تأیید زد که مدافع عنوان قهرمانی باز هم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است و چند نتیجه نه چندان قابل قبول قبلی‌اش که شاید مقابل اراک بدترین نتیجه‌اش هم محسوب می‌شد به دست فراموشی سپرده شده است.
در رابطه با مدافعان کناری پرسپولیس چه نظر تخصصی دارید؟
 دفاع‌های کناری یک تیم حکم بال‌های یک هواپیما را دارند که پرواز و اوجگیری یک تیم با آنها شکل می‌گیرد. در پست دفاع راست شیری در کارهای دفاعی خوب کار می‌کند اما در زمینه کارهای نفوذی نیاز به کار بیشتری دارد. در دفاع چپ هم سعید آقایی بازیکن باتجربه‌ای محسوب می‌شود اما شجاعی بازیکن قابل‌تری در این جناح خصوصاً در زمینه سانترها محسوب می‌شود که البته باید روی کارهای دفاعی بهتر و قوی‌تر کار کند تا تبدیل به دفاع چپی ایده‌آل شود.
امسال پرسپولیس در رابطه با قهرمانی کار سختی را در رقابت با دو تیم سپاهان و استقلال پیش رو دارد؟
 استقلال تیم خوبی نشان داده اما به نظرم شخصیت پرسپولیس برای قهرمانی بالاتر از دو تیم دیگر است و کمک می‌کند تا این تیم باز هم در کورس قهرمانی دو رقیب دیگر خصوصاً رقیب سنتی‌اش را جا بگذارد.
در زمینه استخدام مهاجم خارجی چه نظری دارید؟
 پرسپولیس به لحاظ تیمی و کار گروهی با تدبیر کادر فنی‌اش با تمام کمبودهایی که داشته خوب کار کرده اما بعد از جدایی مغانلو حتماً به مهاجمی خارجی و بلندبالا نیاز دارد که در خط حمله مشکل پرسپولیس را برطرف کند.
 
 
شریفی غایب دو بازی بعدی
محمد شریفی که در بازی با ذوب آهن از ناحیه کتف مصدوم شد بعد از عکسبرداری و مراجعه به پزشک گفته طبق نظر پزشکان نیازی به عمل جراحی ندارد اما کل کپسول‌ها و یکی از رباط‌های کتف سمت چپش پاره شده ضمن اینکه به‌دلیل خونریزی داخلی کتفش کبود شده. پزشکان گفته‌اند او از حدود ۱۰ روز دیگر می‌تواند به تمرینات بازگردد که این‌طوری دیدار با تراکتور و پدیده را قطعاً از دست خواهد داد. احتمال دارد قبل از آخرین بازی نیم فصل مقابل فجر او به تمرینات اضافه شود اما زمان می‌برد تا بدنش به آمادگی قبلی برسد و باید منتطر او از بازی فولاد باشیم.

 


Page Generated in 0.0049 sec