printlogo


کد خبر: 239875تاریخ: 1400/10/11 00:00
فیتیله پیچ

انتقاد جدیدی از سوریان و دبیر:
پشتم را خالی کردند!
عباس جدیدی که ماه‌ها پیش در انتخابات شورای کشتی آسیا شرکت کرد، حالا و در روزهای پرانتقاد کشتی یک بار دیگر سفره دلش را باز کرده و مسئولان فدراسیون را مسئول اصلی رأی نیاوردنش معرفی می‌کند.
جدیدی که پس از آمدن دبیر به کشتی، انتظار یکی از پست‌های فدراسیون را می‌کشید، در نهایت با پیشنهاد دبیر راهی انتخابات آسیایی شد. مسیری که واضح است با نگاهی ساده‌انگارانه آن را می‌دیده و حالا دبیر و سوریان را به‌دلیل عدم حمایت مقصر می‌داند.
جدیدی در انتقاد از سوریان و دبیر گفت: «وقتی با آقایان دبیر و سوریان یک قرار و بدعتی گذاشتیم، خط‌شکن شدیم و جلو رفتیم، انتظار حمایت داشتیم که بیایند و حمایت کنند. من اگر جلو آمدم به‌خاطر این بود که بیشتر به حرف سوریان گوش دادم چرا که وعده‌های توخالی را حس می‌کنم، ولی خب آقای سوریان با اصرار و سفت و سخت ایستاد و از من خواست که برای انتخابات وارد شوم. من هم روی او به‌عنوان فردی اخلاق‌مدار که قهرمان جهان و المپیک بود حساب کردم و جلو آمدم اما پشت من را خالی کردند.»
از چند و چون قول‌های مطرح شده بین دبیر، سوریان و جدیدی که چیزی نمی‌دانیم اما جدیدی در شرایطی از سوریان گلایه می‌کند که خود او در انتخابات جهانی نیاز به حمایت داشت و اگر دستش به جایی می‌رسید، برای خودش کاری می‌کرد تا از انتخابات جهانی کناره‌گیری نکند.

 

آش شوری که صدای عزیزی را هم درآورد
منتقدی که مدافع بنا شد!
انتقادهای هفته‌های اخیر به محمد بنا آنقدر گسترده و غیر طبیعی شد که صدای برخی منتقدهای قدیمی او نیز درآمد. اشخاصی مانند عبدالله عزیزی که سال‌هاست مواضع کاملاً مخالف با بنا دارد، در این برهه و در مقابل هجمه‌های مطرح شده علیه بنا، در قامت یک مدافع ظاهر شده و با یک سؤال مهم به سمت منتقدان رفته است: نقطه تاریک کارنامه بنا کجا بوده است؟
عبدالله عزیزی که ریاست هیأت کشتی تهران را در اختیار دارد، با کنایه به جمشید خیرآبادی درباره صحبت‌های اخیر او گفت: «آنهایی که دیروز کشتی جمهوری آذربایجان را جوری زمین زدند که آذری‌ها هنوز هم نتوانسته‌اند کمر راست کنند، امروز با کدام کارنامه و با چه رویی سینه سپر می‌کنند و با اعتماد به نفس بالا عملکرد محمد بنا را زیر سؤال می‌برند؟ این اعتماد به نفس از کجا می‌آید؟ برخی آقایان را کسی نمی‌شناخت و در کنار محمد بنا به مربیگری تیم‌ملی رسیدند، اما جالب است که اکنون امر بر آنها مشتبه شده است که کشتی فرنگی را از محمد بنا هم بیشتر می‌فهمند.»
او ادامه داد: «کاری به درست یا غلط بودن شیوه و روش محمد بنا ندارم، اما خروجی کارش مثبت بوده است. آقایان چطور مدال‌های کسب شده در رقابت‌های جهانی و المپیک را نمی‌بینند؟ با کدام منطق در این برهه زمانی که بهترین نتایج را در رقابت‌های جهانی نروژ کسب کرده‌ایم، آمده‌اند و از محمد بنا انتقاد می‌کنند؟ مگر عملکرد یک مربی را با کارنامه‌اش نمی‌سنجند؟ خب بگویند نقطه تاریک کارنامه محمد بنا کجا بوده است که از او انتقاد می‌کنند.»

 


Page Generated in 0.0045 sec