printlogo


کد خبر: 239872تاریخ: 1400/10/11 00:00
واکنش سجادی به ماجرای ورودش به انتخابات کمیته:
شایعه است، فعلاً تصمیمی ندارم!

مدتی است که حرف از حضور حمید سجادی در انتخابات کمیته ملی المپیک و کاندیداتوری‌اش برای ریاست این کمیته زده می‌شود. تا پیش از بازدید سجادی از کمپ تیر و کمان، وزارت ورزش هیچ واکنشی به این موضوع نداشته اما حضور وزیر در حاشیه رقابت‌های تیر و کمان بهانه‌ای شد برای پرسیدن سؤالی با این محور از سجادی.
البته وزیر ورزش هم خیلی کوتاه پاسخ می‌دهد اما همین دو سه جمله کوتاه را می‌توان تحلیل کرد. او با این سؤال مواجه می‌شود که «شایعه شده شما در انتخابات کمیته شرکت می‌کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟» سجادی در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «خودتان می‌گویید شایعه. تا این لحظه این حرف‌ها شایعه است و فعلاً تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام. اما باید کمک کنیم انتخابات به‌صورت شایسته برگزار شود.»
سجادی در پاسخش از«تا این لحظه» استفاده می‌کند که همین پاسخ قابل تأمل است و نشان می‌دهد که ممکن است او در روزهای منتهی به انتخابات کمیته ملی المپیک، تصمیم‌اش تغییر کند.
مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 17 اسفندماه برگزار می‌شود و مقدمات اجرایی این انتخابات باید از 45 روز قبل آغاز شود. با این شرایط اگر اتفاق خاصی نیفتد، حداکثر از هفته اول بهمن ماه ثبت‌نام از کاندیداها آغاز می‌شود.

Page Generated in 0.0047 sec