printlogo


کد خبر: 239869تاریخ: 1400/10/11 00:00
خبر

حد نصاب جدید پالیزبان در انتخابی تیم ملی تیر و کمان
طلسم 7 ساله شکست
رکورد کامپوند ایران که هفت سال پیش توسط اسماعیل عبادی ثبت شده بود، پس از هفت سال توسط محمدصالح پالیزبان شکسته شد. مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و تیم ملی دانشجویان صبح دیروز در سایت تیر و کمان برگزار شد و محمدصالح پالیزبان در مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند موفق شد با امتیاز ۷۱۳ رکورد ایران را بعد از ۷ سال بشکند.پیش از این رکورد در اختیار اسماعیل عبادی با ۷۱۰ امتیاز بود که پالیزبان موفق به شکست این رکورد شد.
محمدصالح پالیزبان بعد از این رکوردشکنی، گفت: «امروز بعد از ۷ سال که انتخابی تیم ملی برگزار شد، موفق شدم رکورد ایران را جابه‌جا کنم و رکورد ۷۱۰ را به ۷۱۳ برسانم. امیدوارم این رکورد را در بازی‌های آسیایی هانگژو تکرار کنم.»
 
 
 
معرفی برترین‌های کامپوند در پایان انتخابی
پرونده مسابقه انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد با معرفی نفرات و چهره‌های برتر این رقابت در سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران بسته شد. در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان که دیروز در سایت تیر و کمان برگزار شد، در بخش کامپوند مردان؛ محمدصالح پالیزبان اول شد و سیدحسام‌الدین کوثر و امیر کاظم‌پور در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در بخش زنان نیز کوثر خشنودی‌کیا در جایگاه اول ایستاد و راحله فارسی و هاله ایزدخواه دوم و سوم شدند. در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و در بخش زنان 46 کماندار و در بخش مردان نیز 65 کماندار حضور داشتند. برای تیم ملی دانشجویان نیز 6 نفر در بخش زنان و 6 نفر در بخش مردان به اردوی تیم دانشجویان دعوت می‌شوند که از بین این افراد سه نفر در بخش زنان و سه نفر در بخش مردان سال آینده به مسابقات یونیورسیاد در چین اعزام خواهند شد. نفرات برتر تیم دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند عبارتند از: سیده فرین سلیمانی وند، بیتا عاشق‌زاده، فائزه جعفریان، حانیه اسلامی، فاطمه عزیزی، پریسا سپاهانی.
در بخش کامپوند مردان نیز کیارش فرزان، آرمین پاکزاد، امیرمحمد قربان‎زاده، ابوالفضل سلطانی‌نژاد، حسین هادی‌نیا و رضا دهپور نفرات برتر تیم ملی کامپوند دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی را تشکیل می‌دهند.
 
 
 
پایان رقابت‌های انتخابی بدمینتون زنان
اعزام نفرات برتر به جام فجر
مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان زنان که از ۷ دی آغاز شده بود روز گذشته با معرفی نفرات منتخب به پایان رسید. این مسابقات در دو قسمت یک نفره و دو نفره برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات بین‌المللی فجر که بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود اعزام خواهند شد. پس از پایان رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی و اصلی نفرات اول، دوم و سوم مشترک در هر دو بخش انفرادی و دو نفره مشخص شدند. در قسمت یک نفره رومینا تاجیک و نسیم صفایی اول و دوم شدند. هنچنین ساغر رفیعی و کیانا هاشمی نیز سوم مشترک شدند. در قسمت دو نفره نیز تیم نازنین زمانی و یگانه تفرشی اول شدند و تیم هاله همدانچی و هاجر کبیری نیز در جایگاه دومی قرار گرفتند.
 

Page Generated in 0.0056 sec