printlogo


کد خبر: 239866تاریخ: 1400/10/11 00:00
لژیونرها

 حذف آلتای در یک بازی جنجالی
پنالتی روی نادری را ندیدند
در آخرین و یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که با نظر مصطفی دنیزلی از محمد نادری به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب خود بهره می‌برد، در ورزشگاه وودافون پارک استانبول به مصاف بشیکتاش رفت. یاران نادری که در پنج مسابقه اخیرشان نتایج ضعیفی کسب کرده و یک تساوی و چهار شکست متوالی در سوپر لیگ ترکیه داشتند، این بار هم در رقابت‌های جام حذفی نتوانستند به این روند ناکامی پایان بدهند و یک باخت دیگر را تجربه کردند تا از این بازی‌ها کنار بروند. شاگردان دنیزلی برخلاف اینکه در هفته هفتم فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه به برتری مقابل بشیکتاش رسیده بودند، در شبی که با یک صحنه داوری جنجالی از تصاحب یک پنالتی که روی مدافع ایرانی‌اش اتفاق افتاد، از فرصت گلزنی محروم ماندند، با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند تا نتوانند به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.
 
 
خداحافظی اللهیار با زوریا
آینده مبهم صیادمنش
اللهیار صیادمنش به طور حتم در ادامه فوتبال برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی نخواهد کرد. او به سبب عملکرد خوب در این تیم با اشتیاق از سوی زوریا برای ادامه حضور در ترکیب تیم مواجه شد اما باشگاه فنرباغچه اعلام کرد دیگر با واگذاری اللهیار به‌صورت قرضی موافقت نخواهد کرد و هر باشگاهی خواهان در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است باید 5/3 میلیون یورو به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت کند. در حالی که در روزهای اخیر رسانه‌های ترکیه‌ای به دفعات از تلاش باشگاه زوریا برای تمدید قرارداد قرضی اللهیار خبر داده بودند، صیادمنش با انتشار پستی جدایی‌اش را از تیم اوکراینی قطعی کرد. او نوشت: «خداحافظی با کسی که مورد علاقه‌اش است، همواره سخت است؛ اما پس از یک سال و نیم درخشان می‌توانم بگویم که زوریا همیشه در قلب من خواهد ماند.» او به فنرباغچه بر می‌گردد یا راهی یک تیم دیگر می‌شود؟ اللهیار به این نکته اشاره‌ای نکرده اما تکلیف نهایی او در روزهای آتی مشخص می‌شود. صیادمنش تا 2024 با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد دارد.
 
 
شکست تلخ العربی مقابل ‌ام‌صلال
اسماعیلی گل نزد تعویض شد
در چهارچوب دیدارهای هفته یازدهم و پایانی دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که مثل بازی‌های اخیرش، فرشید اسماعیلی را در ترکیب و خط میانی خود داشت، مقابل تیم رده ششمی ام‌صلال قرار گرفت. یاران اسماعیلی که پس از باخت هفته پنجم مقابل السد دیگر هیچ شکستی را در لیگ ستارگان قطر تجربه نکرده و روند خوبی به سمت بالای جدول داشتند، در بازی خانگی برابر ام‌صلال نتوانستند به این روند ادامه بدهند و سومین باخت فصل خود را با نتیجه دو بر صفر متحمل شدند. فرشید اسماعیلی، هافبک ایرانی العربی که هفته گذشته مقابل الغرافه یک گل مردود به ثمر رسانده بود، در ششمین بازی فصل خود، حضور ۸۲ دقیقه‌ای برابر ام‌صلال داشت که نتوانست آمار یک گل زده‌اش در لیگ ستارگان قطر را بهبود ببخشد.
 
 
مهاجم ایرانی بالاخره بازی کرد
بازگشت محبی بعد از 40 روز
محمد محبی که پس از پایان دوران حضورش در سپاهان و پیوستن به سانتاکلارا در سه مسابقه لیگ برتر پرتغال به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفته و در یک دیدار لیگ‌کاپ به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته بود، پس از ۴۰ روز مصدومیت و دوری از مسابقات برابر فریرا دوباره فرصت پیدا کرد. سانتاکلارا در شبی که محمد محبی را جزو نفرات ذخیره‌اش داشت، در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف پاسوس د فریرا رفت و در نهایت بازی را دو بر یک به حریف خود واگذار کرد. محبی از دقیقه ۶۶ دیدار با فریرا وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

Page Generated in 0.0056 sec