printlogo


کد خبر: 239843تاریخ: 1400/10/9 00:00
سپهر حیدری و همسرش چطور در کنار بزرگان فوتبال قرار گرفتند؟
ماجرای گلو‌ب‌ساکر و میهمانان ایرانی‌اش

حضور سپهر حیدری در مراسم گلوب‌ساکر برای خیلی‌ها جالب بود. او و همسرش نه‌تنها در این مراسم که هر سال در دبی برگزار می‌شود حضور داشتند، بلکه موفق شدند با برخی برنده‌ها هم عکس یادگاری بگیرند. حالا خود حیدری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایلنا صحبت‌های جالبی درباره حضورش در این مراسم داشته: «از طرف فدراسیون فوتبال امارات من و همسرم به این مراسم دعوت شدیم. مراسم خیلی باشکوه و ارزشمندی بود و بهترین‌های فوتبال دنیا در آن حضور داشتند و افراد کمی به این مراسم دعوت شدند و برای من هم افتخار بود که به‌عنوان یک چهره فوتبالی ایرانی به این مراسم دعوت شده بودم. همه چیز خیلی عالی و سطح بالا برگزار شد و هر سال این مراسم اعتبار بیشتری از سال قبل پیدا می‌کند و بزودی فکر می‌کنم در کنار توپ طلا از آن یاد خواهد شد.»
حیدری در مورد دیدارش با بزرگان جهان فوتبال و هم‌صحبتی با آنها گفت: «من در این مراسم دیداری با مانچینی، پاتریک کلایورت و بونوچی داشتم. مانچینی مربی مورد علاقه من است و به فوتبال بونوچی هم به‌عنوان یک مدافع علاقه خاصی دارم. فرصت زیادی برای حرف زدن نداشتیم شاید یک مقدار با کلایورت بیشتر صحبت کرده باشم. در مورد فوتبال ایران هم با این نفرات صحبت کردیم و آنها از درخشش چند بازیکن ایرانی شاغل در اروپا که چند وقتی است توانستند برای خودشان اسم و رسمی در سطح جهانی دست و پا کنند مطلع بودند و پیشرفت فوتبال ایران در سال‌های اخیر برای‌شان جالب توجه بود.»
مدافع سابق پرسپولیس در ادامه به این اشاره کرد که اگر خودش حق رأی داشت به کریستیانو رونالدو رأی می‌داد! حرف‌های او را بخوانید: «به نظرم هر مراسم با توجه به تیم رأی‌دهندگان شرایط متفاوتی دارد و انتخاب‌ها قرار نیست یکجور باشد. من به خودم باشد دوست دارم کریستیانو رونالدو این جوایز را ببرد. سوای علاقه شخصی که به او دارم، رونالدو فصل درخشانی داشت و هم در بازی‌های ملی توانست رکوردزنی کند و هم در باشگاهی عملکرد فنی خوبی داشت. اینکه مرتباً تیم عوض کنی و از یک لیگ به لیگ دیگر بروی و همچنان بدرخشی کار کمی نیست. به هر جهت این مسائل سلیقه‌ای است و به نظرم امباپه و لواندوفسکی هم حق‌شان بود این جوایز را بگیرند.»

Page Generated in 0.0041 sec