printlogo


کد خبر: 239830تاریخ: 1400/10/9 00:00
خرده گزارش

عصبانیت پرسپولیسی‌ها به خاطر از دست دادن سکوها: 
بازی برگشت تلافی می‌کنیم!
هر چقدر که مربیان دو تیم سعی کردند از حواشی بازی سپاهان – پرسپولیس کم کنند اما باز هم اتفاقاتی افتاد که این بازی قبل از سوت شروع بازی دچار حواشی شد. جدا از انتشار پوستر بازی به دست سپاهانی‌ها که ستاره لوگوی پرسپولیس را حذف کرده و از تصویر بازیکنان قدیمی پرسپولیس و آنهایی که در تیم سپاهان بازی می‌کنند، استفاده کرده بودند، سپاهانی‌ها اجازه ندادند ده درصد سکوها به کانون هواداران پرسپولیس و طرح‌های آنها اختصاص یابد.
 شب قبل از بازی با سپاهان، نماینده‌های پرسپولیس در خصوص واگذاری امتیاز صد درصدی سکوهای ورزشگاه محل بازی به تیم حریف اعتراض کردند و خواستار آن شدند که قانون 90 به 10 اجرا شود. غلامرضا سلیمانی، نماینده فدراسیون و ناظر بازی هم با تأیید این درخواست، مصوب کرد که چند ساعت قبل از شروع بازی این مسأله حل شود اما دیروز وقتی پرسپولیس پیگیر این موضوع شد، مسئولان سپاهان مخالفت خود را بر خلاف آنچه در جلسه هماهنگی مقرر شده بود، اعلام کردند و خواستار در اختیار داشتن صد درصد سکوها شدند. دیروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نمایندگان کانون هواداران از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در ورزشگاه آماده اجرای طرح هواداری بودند اما سپاهان 10 درصد سکوهای مربوط به پرسپولیس را خالی نکرد و سازمان لیگ هم نسبت به اجرای قانون و حفظ حقوق قانونی پرسپولیس اقدامی انجام نداد.در نهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت این موضوع صورتجلسه شود و متقابلاً در بازی برگشت  در هر جایی و تحت هر شرایطی، چه با حضور تماشاگران و چه بدون حضور آنها صددرصد سکوها در اختیار پرسپولیس خواهد بود.
 
 
صدور کارت بازی صفروف روز بازی
سازمان لیگ با توجه به طی شدن همه مراحل قانونی و اداری از سوی باشگاه، در روزهای گذشته، دیروز نسبت به صدور کارت بازی وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، ملی‌پوشان تاجیکستانی پرسپولیس، اقدام کرد. به این ترتیب این دو بازیکن از این پس مجوز همراهی پرسپولیس در کلیه رقابت‌ها را خواهند داشت. صفروف دیروز روی نیمکت پرسپولیس نشست اما بازی نکرد.

Page Generated in 0.0170 sec