printlogo


کد خبر: 239827تاریخ: 1400/10/9 00:00
خبر

اعتراض شیری به زمین
مهدی شیری پس از برد پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «بازی خیلی سختی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. انتخاب این زمین بزرگترین نقص بازی بود که شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود.»
او درباره مدعی شدن پرسپولیس هم گفت: «در این چند سال همیشه برای قهرمانی و هواداران تلاش کردیم. ان‌شاءالله امسال هم به روند خودمان بر می‌گردیم.»
 
 
4 اخطاری پرسپولیس
ایران ورزشی- برد مقابل سپاهان به سختی حاصل شد و البته 4 بازیکن پرسپولیس هم از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. علی نعمتی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک و علی شجاعی از وحید کاظمی اخطار گرفتند که سه تا از آنها واقعاً مفت بود چرا که به خاطر اعتراض و جلوگیری از شروع سریع بازی توسط گلر حریف (علی نعمتی) به دست آمد. داور مسابقه به گولسیانی، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده هم از تیم حریف اخطار داد.
 
 
درگیری با احمدزاده
ایران ورزشی – به نظر می‌رسید بیشتر از اینکه بازیکنان پرسپولیس با شهریار مغانلو لج باشند و درگیر شوند با فرشاد احمدزاده درگیر شدند. احمدزاده در همان اوایل بازی یکی دو خطای بد کرد و از داور کارت زرد گرفت اما همچنان در پرس‌های بلند با دست باز می‌پرید و صدای سرخ‌ها را در آورد. درگیری با این بازیکن سپاهان به حدی زیاد بود که حتی وحید امیری هم با او جر و بحث کرد.
 
 
بدون صحنه داوری
با اینکه بازی سپاهان - پرسپولیس فوق‌العاده پربرخورد و پر تنش بود اما وحید کاظمی و کمک‌هایش از پس قضاوت این بازی بخوبی برآمدند و تمام پیش‌بینی‌های قبل از مسابقه را برهم زدند. دیروز کارشناسان داوری هم بعد از بازی روی تصمیمات او مهر تأیید زدند و حتی کارت زردهای پرتعدادش را تأیید کردند. جالب اینکه نوذر رودنیل، کارشناس داوری گفته زمان مفید بازی‌های لیگ برتر در 11 هفته گذشته، 53 تا 55 دقیقه بود اما این عدد در دیدار سپاهان - پرسپولیس به 61 دقیقه رسید. 

Page Generated in 0.0053 sec