printlogo


کد خبر: 239825تاریخ: 1400/10/9 00:00
مصاحبه و خبر

گل‌محمدی: به خاطر غیرت و شرف بازیکنان به آنها درود می‌فرستم
برای بردن از جان مایه گذاشتیم
یحیی گل‌محمدی بعد از برد مقابل سپاهان گفت:«از همه هواداران‌مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.»
وی افزود: «در شروع بازی مقداری تحت تأثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم ولی در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل‌ هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.»
سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: «بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آنها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت‌تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را باز هم شاد کنیم.»
گل‌محمدی درباره دیدار در زمین بی‌طرف توضیح داد: «قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم اما واقعاً برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کارهای ایستگاهی گل زده می‌شود.»
 
 
انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس، سخت‌ترین کار ممکن
نمره بیست برای خط دفاعی
ایران ورزشی- بازیکنان پرسپولیس بهترین ورژن خود را به اراک بردند تا هم طلسم باخت‌های قبلی در این شهر را بشکنند هم برد فوق‌العاده مهمی به دست بیاورند. دیروز تقریباً همه بازیکنان پرسپولیس عالی بودند و سخت‌ترین کار ممکن انتخاب یکی از آنها به عنوان بهترین و مؤثرترین بازیکن بود.
با توجه به شرایط بازی و خط حمله قدرتمند سپاهان شاید بتوان روی نفرات خط دفاعی انگشت گذاشت. از علی نعمتی که تمام ضربات سر را زد و به ندرت اشتباه کرد تا فرشاد فرجی که در 35-30 دقیقه پایانی به بازی رفت و عالی کار کرد. سیدجلال به عنوان لیدر خط دفاعی هم فوق‌العاده بود و از تجربه خود استفاده کرد و هرگز مقابل خط حمله حریف کم نیاورد.
پرسپولیس در شرایطی مقابل سپاهان پرمهره برنده شد که حریف موقعیت‌های مهم خیلی زیادی نداشت و شاید تعداد موقعیت‌های مهم حریف به سختی به 5 رسید.
در این میان علی شجاعی به عنوان مدافع چپ عالی بود و غیر از یکی دو صحنه که اسماعیلی‌فر پشتش صاحب توپ شد خوب کار کرد و به نوعی گلسازی هم کرد. سیامک نعمتی جنگجوتر از همیشه بود، امیری در ضدحملات فوق‌العاده کار می‌کرد، عالیشاه تا زمانی که بود انتقال از دفاع به حمله را عالی انجام داد و ترابی به عنوان جایگزینش هم فوق‌العاده مؤثر کار کرد. دوندگی و جنگندگی عیسی در یک فضای بزرگ و بازی کم اشتباه کمال ضمن گلزنی او هم قابل اشاره است اما میلاد سرلک هم بعد از چند مسابقه انفعال دیروز عالی کار کرد  و یکی از بهترین‌ها بود.

 


Page Generated in 0.0056 sec