printlogo


کد خبر: 239816تاریخ: 1400/10/9 00:00
نظرات دوگانه درباره کیفیت زمین تمرین

استقلال که اجازه برقراری نشست خبری قبل از بازی را در اختیار گرفته، برای اولین بار تصمیم گرفت این نشست را در مجاورت زمین تمرینش برگزار کند. دو نشست قبلی در هتل برگزار شده بود و این بار باشگاه از خبرنگاران دعوت کرد که برای مصاحبه با فرهاد مجیدی به ورزشگاه آرارات بروند.
این فرصتی برای خبرنگاران شد تا از زمین تمرین آرارات هم عکس بگیرند و در نشست خبری از مجیدی در این باره سؤال کنند. سرمربی استقلال اینگونه پاسخ داد: «تو را به خدا یادم نیندازید! شرمنده بازیکنانم هستم. من که مربی تیم هستم، به خاطر تمرین روی زمین سفت و بی‌کیفیت احساس کمردرد می‌کنم. چاره‌ای نداریم. چمن با کیفیت و خوب در تهران نیست. جالب است چند زمین خوب هم که هست، تیم‌های شهرستانی آن را گرفته‌اند. ما که تیم تهرانی هستیم زمین نداریم. از یکی از این تیم‌ها خواهش و تمنا کردیم و یک جلسه به ما زمین دادند. این هفته هم خواستیم برویم، گفتند دیگر نمی‌توانید!»
اعتراض مجیدی از آن جهت عجیب است که استقلال در شروع فصل این زمین را تأیید کرده بود. بیژن طاهری از زمین چمن بازدید کرد و باشگاه درخواست کرد که پیش از شروع تمرینات بخش‌هایی از چمن ترمیم شود. استقلال روی همین زمین تمریناتش را شروع کرد و تا امروز به کارش ادامه داده است. طبیعی است که زمین چمن در اثر تمرینات زیاد و فصل سرما آسیب ببیند و بخشی از کیفیتش را از دست بدهد، ولی تفاوت نمی‌تواند آنقدر زیاد باشد که مجیدی چنین انتقادی را مطرح کند. سرمربی استقلال در حالی خواهان تغییر زمین تمرین است که سایر زمین‌های تهران هم به خاطر سرما کیفیت‌شان را از دست داده‌اند و وضعیت‌شان خیلی بهتر نیست. مجیدی چند هفته قبل هم مدعی شده بود که کیفیت چمن اجازه نمی‌دهد استقلال بخشی از تمرینات مورد نظر پین را اجرا کند. گذشت زمان نشان می‌دهد که استقلال تمریناتش را در زمین چمن ورزشگاه آرارات ادامه می‌دهد یا به زمین چمن دیگری می‌رود، ولی باید امیدوار باشیم که این انتقادات در آینده به کیفیت بازی استقلال ربط داده نشود.

Page Generated in 0.0051 sec