printlogo


کد خبر: 239813تاریخ: 1400/10/9 00:00
اساسنامه دوومیدانی تصویب شد
اقامت حدادی در کیش، شبی 3 میلیون تومان!

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون دوومیدانی برای تصویب اساسنامه این فدراسیون چهارشنبه، ۸ دی در آکادمی ملی المپیک و به‌صورت وبینار برگزار شد.
در این مجمع بنیامین شکوه‌فر معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان نماینده وزارت ورزش و خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی حضور داشتند، اما نماینده ورزشکاران، داوران و مربیان حضور نداشتند. در ابتدای مجمع هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۹ ارائه داد. یکی از مسائل حقوقی مطرح شده در مجمع، بحث قراردادی بود که در زمان ریاست قبلی برای فتوفینیش (دستگاهی که زمان نهایی دونده‌ها را نشان می‌دهد) به مبلغ ۷۰ میلیون تومان بسته شده بود که وجود یک بند در قرارداد مبنی بر اینکه با هر روز تأخیر در پرداخت قرارداد یک درصد جریمه به روز قبل اضافه می‌شود، در نهایت این مبلغ به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است. این پرونده در حال حاضر در حال پیگیری است. همچنین پرونده ورود نیروهای زمینی ارتش به اراضی مجموعه آفتاب انقلاب در حال پیگیری است. در ادامه حسابرس، خزانه‌دار و بازرس گزارش خود را ارائه دادند و مورد تأیید اعضا قرار گرفت. پنج مورد اساسنامه فدراسیون، دستور‌العمل وثاقت و امانت و دستورالعمل کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان به رأی‌گیری گذاشته و تأیید شد. قبل از آنکه فروش یک واحد آپارتمان فدراسیون در تهران به رأی مجمع گذاشته شود، هاشم صیامی در ادامه خواستار موافقت اعضا شد و در این خصوص تأکید داشت: «سه واحد آپارتمان داریم که برای فدراسیون شر شده است. تا کسانی که مستأجر هستند می‌فهمند این آپارتمان‌ها دولتی و نیمه‌دولتی هستند، شروع به ایجاد مشکل برای فدراسیون می‌کنند. دو پیشنهاد داریم یکی خرید آپارتمان در تهران و دیگری خرید آپارتمان در کیش. از آنجا که برای اردوهایمان در زمستان مشکل داریم، می‌توانیم از ظرفیت کیش استفاده کنیم. به همین منظور اولویت ما خرید یا معاوضه آپارتمان در کیش است. مدیرعامل منطقه آزاد کیش همکاری می‌کند که بتوانیم این سه واحد آپارتمان را در تلاش اول قیمت‌گذاری و به همان میزان معاوضه کنیم. در غیر این صورت خرید و فروش انجام شود. الان هزینه هر شب اسکان و تغذیه احسان حدادی در جزیره کیش بیش از سه میلیون تومان است که این برای فدراسیون هزینه بسیار سنگین و کمرشکنی است.» نهایتاً مجمع با این مورد و همچنین فروش خودروهای اسقاطی فدراسیون موافقت کرد.
 
تماس تلفنی با حدادی 
و پیشنهاد تشکیل کمپ پرتاب‌ها
در این مجمع با احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا تماس گرفته شد تا در مورد تأسیس کمپ پرتاب‌ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب توضیحاتی ارائه بدهد. حدادی هم در صحبت خود با اعضای مجمع گفت: «قطعاً باید کمپ پرتاب‌ها و پرش‌ها را راه‌اندازی کنیم و مربیان خارجی را به این کمپ بیاوریم. با چند مربی آلمانی و لهستانی صحبت شده که در صورت تأسیس کمپ به ایران بیایند. ضمن اینکه مربیان ایرانی هم باید کنار این مربیان باشند تا نکات حرفه‌ای را از آنها بیاموزند. زیرا به‌دلیل بالا بودن هزینه‌ها نمی‌شود طولانی‌مدت مربی خارجی داشته باشیم. با رأی موافق اعضای مجمع این پیشنهاد نیز تصویب شد.»

Page Generated in 0.0063 sec