printlogo


کد خبر: 239807تاریخ: 1400/10/9 00:00
خبر

 بعد از 2 ماه معطلی3 کاندیدای شنا تأیید صلاحیت شدند
بعد از گذشت بیش از دو ماه از زمان ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دیروز بالاخره وزارت ورزش و جوانان اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این مجموعه را اعلام کرد.
در پایان مهلت قانونی ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون شنا، ۶ نامزد برای حضور در این مجمع ثبت‌نام کردند که براساس اعلام‌ وزارت ورزش تنها ۳ نفر از این کاندیداها تأیید صلاحیت شدند. انتخابات این فدراسیون قرار است ۲۰ دی انجام شود و با این حساب ۱۲ روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اعلام شده است. محمد بابایی، حامد رضاخانی طالقانی و محسن رضوانی اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این فدراسیون است. محسن رضوانی ۹ دی ۱۳۹۶ برای دوره دوم به‌عنوان رئیس فدراسیون شنا انتخاب شد. او اکنون برای این پست مجدداً کاندیدا و تأیید صلاحیت شده است.
 
 
 سوپر لیگ کاراته عقب افتاد
با مخالفت فدراسیون پزشکی ورزشی، دور برگشت مسابقات سوپر لیگ‌ کاراته کشور که قرار بود هفته آینده برگزار شود مجدداً به تعویق افتاد. فدراسیون پزشکی ورزشی دیروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کاراته مخالفت خود را با برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ اعلام کرد. در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی تأکید شده که باتوجه به ضرورت قرنطینه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، کلیه رویدادهای کاراته به‌مدت دو هفته به تعویق بیفتد. پیش از این قرار بود مسابقات دور برگشت و دیدارهای نهایی رده‌بندی و فینال سوپر لیگ‌ کاراته آقایان طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار شود. دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند هوایی ارتش، هیأت کاراته شهرستان کلات و مارون کهگیلویه و بویر احمد در گروه یک، همچنین پاس ناجا، آوای رزم، گوجوریو سی واکای و آکادمی مهاجرین قم نیز در گروه دو، تیم‌هایی هستند که در سوپر لیگ کاراته ایران حاضر هستند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
 
20 دی، آخرین فرصت تحویل لیست اولیه بازی‌های آسیایی
فدراسیون‌ها تا روز بیستم دی فرصت دارند لیست اولیه ورزشکاران خود را برای بازی‌های آسیایی به کمیته ملی المپیک تحویل دهند. کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی در نامه‌ای به فدراسیون‌ها اعلام کرده است که لیست ورزشکاران خود را اعلام کنند. از آنجا که باید ثبت‌نام اولیه برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ انجام شود، فدراسیون‌ها نیز باید لیست اولیه ورزشکاران خود را تحویل کمیته ملی المپیک دهند و تا ۲۰ دی هم بابت این موضوع بیشتر فرصت ندارند. آنها در این لیست، دو برابر نفراتی که می‌توانند به بازی‌ها اعزام کنند، اسامی می‌دهند.
 
 
خرمی رئیس سازمان لیگ کاراته شد
رئیس فدراسیون کاراته در حکمی، سعید خرمی را به‌عنوان رئیس سازمان لیگ کاراته انتخاب کرد. سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در حکمی، سعید خرمی را به‌عنوان رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته معرفی کرد. خرمی پیش از این در تاریخ ۵ اردیبهشت در مقام جانشین ابوالقاسم پایدار، به‌عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شده بود.
 
 
برای حضور در انتخابی جام تختی
فرنگی‌کاران 25 بهمن پنجه در پنجه می‌شوند
رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی قرار است 25 بهمن به میزبانی سالن هفتم تیر تهران برگزار ‌شود. رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود. این رقابت‌ها یکی از تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی در رشته فرنگی ‌است که همواره اغلب ستاره‌های کشتی فرنگی دنیا با حضور در آن برای کسب سکوی قهرمانی و تصاحب مدال‌های خوشرنگ پنجه در پنجه هم می‌شوند.
 

Page Generated in 0.0064 sec