printlogo


کد خبر: 239806تاریخ: 1400/10/9 00:00
سالن کنفرانس

سولدو: ذوب‌آهن از اشتباه ما به گل رسید
زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور درباره شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «بازی سختی برای هر دو تیم بود. در نیمه اول حریف بهتر بود و از اشتباهات ما استفاده کرد و روی ضدحمله به پنالتی رسیدند و پیروز شدند. در نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار ما بود و متأسفانه به گل نرسیدیم. مشکلات زیادی داریم، بخصوص در بخش حمله. واقعاً زمان کمی داشتیم و تأکید کردم که تیم قدرت چندانی ندارد. فصل سختی برای تراکتور است و تلاش می‌کنیم تیم از این شرایط بیرون بیاید. هیچ پیش‌بینی خاصی از تیم نمی‌توان داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم.» او خیلی هم از بازی تیمش ناراضی نیست: «نمی‌توانم بگویم بازی بدی انجام دادیم، بلکه روی یک اشتباه گل خوردیم. ذوب‌آهن هم بعد از گل بازی را بست و کار سخت شد. در مجموع ما کارهای زیادی در تمرینات انجام می‌دهیم و باز هم زمان نیاز داریم که بهتر شویم.» اما او منکر مشکلات‌شان نمی‌شود: «مشکلات زیادی داریم، بخصوص در بخش حمله. واقعاً زمان کمی داشتیم و تأکید کردم که تیم قدرت چندانی ندارد. فصل سختی برای تراکتور است و تلاش می‌کنیم تیم از این شرایط بیرون بیاید. هیچ پیش‌بینی خاصی از تیم نمی‌توان داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم.»
 
 
 
الهامی: داورتان را هم محروم کنید
ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «در ابتدا از مجموعه سپاهان تشکر می‌کنم. امیدوارم روزی بتوانیم در زمین خودمان میزبان باشیم، هرچند فکر می‌کنم مارکوپولو شده‌ایم و نمی‌دانیم بازی بعدی را کجا باید برگزار کنیم. وقتی چندین فرصت گل را از دست می‌دهیم، تیم حریف صاحب موقعیت می‌شود. هرچه زدیم به در بسته خوردیم. نمی‌توان ایرادی از تیم حریف گرفت. تیم ما باید بیشتر تلاش کند تا بتواند نتایج خوبی بگیرد. بازی امروز در زمین بیطرف بود.» او با انتقاد از داوری اینطور می‌گوید: «ما تنها تیمی هستیم که در یک متری محوطه جریمه هر اتفاقی رخ دهد باید بیاید بیرون از محوطه و این موضوع جالبی است. از کمیته داوران تقاضا دارم این امر را پیگیری کند، ضمن اینکه دلم می‌خواهد دلیل دریافت کارت زردم را بدانم. از کمیته داوران می‌خواهم شرح وظیفه داور چهارم را اعلام کند. صحنه‌ای که پنالتی شد داور چهارم باید کمک می‌کرد، اما او در حال صحبت با مربیان بود. وقتی دوربین می‌آید آنها وارد صحنه می‌شوند تا به قول منصوریان بگویند که دیدید ما هم در صحنه بودیم. ساکت الهامی 6 هفته محروم می‌شود و گفتند این تصمیم به‌دلیل بی‌احترامی و تشویش اذهان بود. داور اشتباه می‌کند چه می‌شود؟ ما هم زن و بچه داریم و بسیار زحمت می‌کشیم. وقتی پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود مشخص است که کار سخت می‌شود. آقای افشاریان پاسخگو باش؛ اگر من را محروم می‌کنید ایرادی ندارد، اما داورتان را هم محروم کنید و دلیلش را هم بگویید. از کمیته داوران و فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم نظارت کنند، چون ما زحمت می‌کشیم، اما عده‌ای خیلی راحت سود می‌برند.»
 
 
 
تارتار: این پیروزی مبارک هواداران واقعی
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «در این بازی واقعاً به سه امتیاز احتیاج داشتیم. با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم. در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم و بازی خوبی انجام دادیم، ولی در نیمه دوم طبیعی بود که تراکتور به‌عنوان میزبان فشار را افزایش دهد و بیشتر در حملات احساسی بودند. ما توانستیم در توپ‌های اول و دوم موفق‌تر عمل کنیم.» او با کنایه پیروزی تیمش را به عده‌ای خاص تقدیم می‌کند: «اگر مقداری در انتقال توپ بهتر عمل می‌کردیم می‌توانستیم موقعیت‌‌های بیشتری کسب کنیم. در هر صورت سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در شرایط سخت هفته‌های اخیر و در این هوای سرد موفق شدند در یک بازی سخت پیروز شوند. این برد را به آن دسته از هواداران‌مان تبریک می‌گویم که فقط ذوب‌آهن را دوست دارند، نه چیز‌های دیگر. چند هفته بود که برد نداشتیم و به سه امتیاز این بازی خیلی احتیاج داشتیم. این برد خیلی به ما کمک می‌کند. 80 درصد تیم ما تغییر کرده است و هنوز خیلی کار دارد. باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم تا به روز‌های خوب ذوب‌آهن در گذشته برگردیم.»

Page Generated in 0.0058 sec