printlogo


کد خبر: 239804تاریخ: 1400/10/9 00:00
فجرسپاسی صفر - هوادار صفر
طلسم پابرجا ماند

میزبان آمده بود تا اولین پیروزی خانگی‌اش را جشن بگیرد. شاگردان علی کلانتری بازی را خوب شروع کردند اما دروازه‌ها به‌صورت جدی تهدید نشد. در آخرین دقیقه نیمه اول سانتر بازیکنان فجر از روی ضربه ایستگاهی زده شد که ضربه سر زردپوشان را مهرداد بشاگردی راهی کرنر کرد. هرچند کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه اجازه بازی خوب و زمینی را از دو تیم گرفته بود اما کیفیت بازی در 45 دقیقه دوم بهتر شد. شاید مهم‌ترین فرصت بازی را فجری‌ها از دست دادند. دقیقه ۵۱ فرصت عالی برای فجر پیش آمد که با پاس زینالی، مهربان در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفت و در حالی که بشاگردی هم جا مانده بود، صائب محبی توپ را از دروازه بیرون کشید. پنج دقیقه بعد آنها با شوتی محکم گلر هوادار را مجاب به واکنش کردند. در این دقایق میزبان تیم برتر میدان بود تا اینکه رضا عنایتی تعویض‌هایی را انجام داد و تا حدودی بازی متعادل شد. آخرین فرصت بازی را هم فجر در دقیقه 85 از دست داد و آنها نتوانستند اولین پیروزی خانگی‌شان را به دست آورند.
فجرسپاسی:ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی (66- شهرام گودرزی)، میلاد احمدی (2+90- سعید زارع)، علی نبی‌زاده، رضا آقابابایی (46- امید منصوری)، محمد قنبری، محمدرضا خدری، احمدرضا زنده‌روح، علی ملائی، حسین مهربان (79- رضا خانی) و محمد زینالی
سرمربی: علی کلانتری
هوادار:مهراداد بشاگردی، امیرحسین پورمحمد، سیدمحمد حسینی، صائب محبی، جواد محمدی (3+90- روح‌الله باقری)، سپهر روزی‌طلب، پیمان میری (69- محمد قاضی)، مهدی عبدی، معین عباسیان (87- محمد ستاری)، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی (69- داریوش شجاعیان)
سرمربی: رضا عنایتی

Page Generated in 0.0049 sec