printlogo


کد خبر: 239796تاریخ: 1400/10/9 00:00
پیشنهاد جدید برای انتقال قرضی صیادمنش
زوریا-اللهیار؛ علاقه قلبی و دوطرفه

اللهیار صیادمنش روزهای مبهمی را سپری می‌کند. قرارداد قرضی او با زوریا به پایان رسیده و البته فنرباغچه هم آنچنان تمایلی به استفاده از او در ترکیب خود نشان نداده. از طرفی باشگاهی هم نیست که بتواند مبلغ انتقال 5/3 میلیون یورویی مهاجم تیم ملی ایران را بپردازد. همین مسأله باعث شده تا آینده صیادمنش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. به نظر می‌رسد باشگاه ترکیه‌ای به‌دنبال فروش دائمی اللهیار صیادمنش است، به همین خاطر مبلغ فروش او را 5/3 میلیون یورو تعیین کرده. این در حالی است که باشگاه اوکراینی چنین توانی برای خرید دائمی اللهیار صیامنش را ندارد و به همین خاطر پیشنهاد داده است تا پایان فصل قرارداد این بازیکن را به‌صورت قرصی تمدید کند.
 به نوشته سایت «milligazete» ترکیه باشگاه اوکراینی برای رسیدن به هدف پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ترکیه‌ای افزایش داده و باید منتظر ماند و دید که باشگاه ترکیه‌ای با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه. در صورتی که هیچ باشگاهی برای خرید اللهیار صیادمنش با قیمت اعلام شده از سوی باشگاه فنرباغچه پا پیش نگذارد، چاره‌ای برای این باشگاه باقی نمی‌ماند که با درخواست زوریا موافقت کند. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی که با باشگاه داشته اعلام کرده دوست دارد در ادامه مسیر هم برای زوریا بازی کند.
اللهیار در مدت زمان حضور در زوریا 24 بازی برای این تیم انجام داد و 9 گل زد و 4 پاس گل داد. در حالی که عنوان می‌شد به لطف این عملکرد، باشگاه دیناموکیف برای خرید این بازیکن وارد عمل خواهد شد فعلاً خبری از پیشنهاد از سوی این باشگاه به باشگاه ترکیه‌ای نیست. واقعیت این است باشگاه‌های اوکراینی چنین هزینه‌ای برای خرید بازیکن انجام نمی‌دهند. باشگاه‌های اوکراینی بیشتر فروشنده بازیکن هستند تا خریدار.
با این حال رسانه‌های اوکراینی همچنان درخشش اللهیار در زوریا را بازتاب می‌دهند و در تازه‌ترین خبر، وبسایت Football.ua ترکیب منتخب بهترین بازیکنان لیگ برتر این کشور در نیم فصل نخست فصل 2022-2021 را معرفی کرد که در این میان نام صیادمنش نیز دیده می‌شود. این وبسایت درباره این بازیکن و علت حضور او در ترکیب منتخب نیم فصل نخست نوشت: «اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی زوریا از زمان حضور خود در اوکراین توانسته هواداران را شیفته خودش کند. تلاش، پشتکار و داشتن توانایی و پتانسیل قابل توجه، بهترین ویژگی‌های این بازیکن است.»

Page Generated in 0.0046 sec