printlogo


کد خبر: 239791تاریخ: 1400/10/9 00:00
روباه‌ها از لیورپول انتقام گرفتند
پایان سال تلخ برای مرسی‌سایدی‌ها

سال 2021 برای لیورپول و طرفدارانش خوب تمام نشد. ثبت یک شکست خارج از خانه مقابل لسترسیتی با نتیجه یک - صفر، نگذاشت شادی هواداران این تیم از بابت پیروزی هفته گذشته‌شان برابر همین حریف در جام اتحادیه خیلی دوام داشته باشد. شاگردان یورگن کلوپ که چهارشنبه هفته گذشته در خانه خود روباه‌ها را در ضربات پنالتی شکست دادند و به نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کرده بودند، این بار در خانه حریف تسلیم شدند. در شب کم فروغ محمد صلاح - کسی که یک پنالتی هم هدر داد - و دیگر ستاره‌های لیورپول، دروازه‌ این تیم در دقیقه 59 توسط آدمولا لوکمن باز شد. همین یک گل کافی بود که لیورپولی‌ها برای دومین بار در فصل جاری لیگ برتر تن به شکست دهند و فاصله‌شان با منچسترسیتی صدرنشین نسبت به هفته قبل بیشتر شود و به 6 امتیاز برسد.
 
انتقام‌گیری و رکوردی ارزشمند برای روباه‌ها
تک گل لوکمن برای لسترسیتی برابر میهمان پرستاره مرسی‌سایدی، سبب شد که شاگردان برندان راجرز برای اولین بار از ماه آوریل سال 1999 دو بازی متوالی‌شان در لیگ برتر مقابل لیورپول را با پیروزی پشت سر بگذارند. اگرچه آنها هفته پیش در جام اتحادیه به لیورپول باختند و حذف شدند اما در هیچ یک از بازی‌های‌شان مقابل این تیم در سال 2021 تن به شکست ندادند. بازی قبلی آنها مقابل همین حریف در اواسط ماه فوریه بود که آن را 3 - یک بردند. با این برد روباه‌ها انتقام باخت‌شان در جام اتحادیه را هم گرفتند و باعث شدند لیورپول برای اولین بار پس از 29 بازی از ماه مارس در گشودن دروازه حریف ناکام بماند. آخرین باری که لیورپول نتوانست به حریفش در لیگ برتر گل بزند، باخت یک بر صفر مقابل فولام بود.
لیورپول در 35 بازی قبلی‌اش با هدایت یورگن کلوپ در ماه دسامبر هرگز نباخته بود و به این ترتیب روند شکست‌ناپذیری‌اش در ماه پایانی سال که از چهارم دسامبر سال 2016 آغاز شده بود (با باخت 4-3 مقابل بورنموث) پایان یافت.
 
نارضایتی کلوپ از یک نمایش بد
لیورپول نه تنها نبرد بلکه خوب هم بازی نکرد و همین موضوع نارضایتی سرمربی آلمانی تیم را هم درپی داشت. یورگن کلوپ با اعتراف به سخت شدن کار تیمش برای پس گرفتن صدر جدول از منچسترسیتی گفت: «فاصله زیاد شد. علاوه بر این، ما و چلسی (تیم‌‌های دوم و سوم) هم باید مقابل هم بازی کنیم. نمی‌‌خواستیم بگذاریم که سیتی خودش را جدا کند. اگر در بازی‌های بعدی هم بخواهیم همان‌طور بازی کنیم که مقابل لسترسیتی بازی کردیم، فکر نمی‌کنم شانسی برای رسیدن به سیتی داشته باشیم اما اگر فوتبال همیشگی‌مان را انجام دهیم آن وقت می‌توانیم ببینیم که فوتبال یعنی چه. من واقعاً برای اینکه چرا امشب اینطور بازی کردیم، توضیحی ندارم. در حال حاضر هم پیدا کردن علت این موضوع دلیل اصلی نگرانی من است نه سیتی. ما واقعاً بد بازی کردیم پس حق‌مان بود که ببازیم. بازی بسیار عجیبی بود. من سبک بازی‌مان را دوست نداشتم. پنالتی صلاح؟ خیلی نمی‌شود از او ایراد گرفت. او معمولاً پنالتی‌هایش را گل می‌کند. صلاح هم عضو تیم است و معمولاً تیم ما بهتر از اینها بازی می‌کند اما امشب خوب نبودیم و باختیم.»
 

Page Generated in 0.0056 sec