printlogo


کد خبر: 239789تاریخ: 1400/10/9 00:00
پنج بازیکن شاخص نقل و انتقالات ژانویه
پنجره داغ زمستانی

از شنبه پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2022  باز می‌شود و شاید برخی از بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال در این فرصت یک‌ماهه تیم خود را تغییر دهند. شایعات و اخبار ضد و نقیض به‌سرعت در حال انتشار است و تیم‌های طراز اول اروپا به‌دنبال پرکردن جاهای خالی در میان نفرات خود هستند برای اینکه بتوانند قله‌ها را فتح کنند. روزنامه مارکا این پنج نفر را به‌عنوان شاخص‌ترین بازیکنان مورد توجه در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی معرفی کرده است.
 
ادن آزار
یکی از کسانی که می‌تواند از رئال مادرید جدا شود، ادن آزار است؛ کسی که قرار بود جای کریستیانو رونالدو را در ترکیب کهکشانی‌ها پر کند اما حتی نیمی از انتظارات باشگاه را برآورده نکرده و می‌خواهند هرچه زودتر از شرش خلاص شوند. او که در این سه فصل تنها 42 بازی در لیگ انجام داده و به آمار مسخره چهار گل در لیگ رسیده، تا ژوئن 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد. گفته می‌شود بازیکن سابق چلسی به انگلیس برمی‌گردد. شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه لیل، تیم سابق او می‌خواهد آزار را برگرداند.
 
کیلیان امباپه
جواهر این تاج، کیلیان امباپه است، بازیکنی که بیشترین خواهان را در فصل نقل و انتقالات دارد. پاری‌سن‌ژرمن اجازه نداد در تابستان از این تیم جدا شود اما حالا او تنها تا پایان فصل قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست برود. پاریسی‌ها حالا باید تصمیم بگیرند که آیا در پایان فصل دست خالی از او دل بکنند یا اینکه اگر پیشنهاد خوبی در زمستان دریافت کردند، او را به فروش برسانند بخصوص اگر از طرف رئال مادرید باشد که کاندیدای شماره یک جذب این استعداد جوان به شمار می‌رود.
 
ارلینگ هالند
مهاجم نروژی چند فصل است که مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپا قرار گرفته و از تابستان مبلغ فسخ قراردادش به 75 میلیون یورو می‌رسد؛ این یعنی او یکی از جواهرات باارزش اروپا محسوب می‌شود. این فصل اگر چه درخشش سابق را نداشته و با مصدومیتش ضربه شدیدی به دورتموند وارد شده اما گفته می‌شود بارسلونا یکی از تیم‌های خواهان او است با وجود مشکلات مالی زیادی که دارد. چند باشگاه طراز اول دیگر اروپا هم به‌دنبال جذب هالند هستند و با توجه به اینکه دورتموند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده، شاید همین ژانویه مجبور به فروش او شود.
 
سرجینیو دست
یکی از بازیکنانی که می‌تواند پول برای بارسلونا جور کند، مدافع کناری این تیم سرجینیو دست است. بازیکن تیم ملی امریکا هنوز نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت در ترکیب بارسا بدرخشد و با چند مصدومیتی که گریبانش را گرفته شاید از تیم کاتالان جدا شود. چلسی پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای به دست آوردن این بازیکن 21 ساله ارائه کرده که سال گذشته با قراردادی پنج‌ساله از آژاکس به بارسا آمد. فسخ قرارداد اولیه او 400 میلیون یورو بوده که طبیعتاً با گذشت یک سال این مبلغ کاهش می‌یابد اما با توجه به آمدن دنی آلوز احتمال رفتن او از بارسلونا زیاد است.
 
آنتونی مارسیال
مارسیال دیر یا زود از منچستر می‌رود چون به این نتیجه رسیده که دورانش در اولدترافورد به پایان رسیده. او در این فصل تنها هفت بازی در لیگ برتر انجام داده و بیش از یک گل نزده است. بازیکن 26 ساله تیم ملی فرانسه که سال 2015 از موناکو به یونایتد آمده، چندان توجه رانگنیک را جلب نکرده. از یوونتوس، اتلتیکومادرید، بارسلونا، نیوکاسل، آرسنال و سویا به‌عنوان تیم‌هایی نام برده می‌شود که خواهان جذب مارسیال هستند. او که به طور متوسط هر سه و نیم بازی یک گل برای یونایتد زده، در ژانویه 2019 قراردادی جدید و پنج ساله با منچستریونایتد امضا کرد.
 

 


Page Generated in 0.0059 sec