printlogo


کد خبر: 239788تاریخ: 1400/10/9 00:00
منچستر یونایتد – برنلی
رانگنیک به‌دنبال پیروزی در آخرین بازی سال

منچستر یونایتد به‌دنبال بازگشت به روند پیروزی است. آنها امشب میزبان برنلی هستند.
یونایتد در بازی قبلی خود برابر تیم بحران‌زده نیوکاسل به تساوی یک بر یک رسید و برنلی هم از 12 دسامبر که با وستهم به تساوی بدون گل رسید، تاکنون بازی نکرده است.
من‌یونایتد هم پیش از بازی در خانه نیوکاسل، دو بازی‌اش مقابل برنتفورد و برایتون را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نکرده بود. آنها البته در سه بازی لیگ زیر نظر رالف رانگنیک، مربی جدیدشان، هفت امتیاز کسب کرده‌اند. با این حال، مربی آلمانی روز دوشنبه از عملکرد تیمش انتقاد کرد. یونایتد حالا دو بازی خانگی برابر برنلی و ولوز برگزار می‌کند که بازی برابر ولوز در سال 2022 خواهد بود.
میزبان دو بازی قبلی خود برابر برنلی در لیگ را برده است. آنها فصل گذشته در اولدترافورد با نتیجه سه بر یک پیروز شدند. البته پیش از آن و در فصل 2019-20، برنلی توانست در خانه منچستر یونایتد به برد دو بر صفر برسد. این تنها برد آنها در لیگ برتر در اولدترافورد بوده است.
سه بازی اخیر برنلی مقابل واتفورد، استون ویلا و اورتون به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. البته برنلی در 15 بازی این فصل در لیگ برتر، تنها یک برد کسب کرده است، اما تعداد شکست‌های آنها هم شش بوده، یعنی به اندازه آرسنال و وستهم و تنها یکی بیشتر از منچستر یونایتد.
اخبار دو تیم
من‌یونایتد در این مسابقه پل پوگبا را به‌دلیل مشکل عضله ران در اختیار ندارد. ویکتور لیندلوف هم به‌دلیل مثبت شدن تست کرونایش غایب است.
برونو فرناندس هم غایب خواهد بود. این ملی‌پوش پرتغالی پنجمین کارت زرد این فصل خود را برابر نیوکاسل دریافت کرد. به این ترتیب شاید دونی فن‌دبیک در ترکیب قرار بگیرد.
مقابل نیوکاسل، جیدون سانچو و ادینسون کاوانی به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفتند و خوش درخشیدند. آنها احتمالاً در ترکیب ثابت حضور خواهند یافت و میسون گرین‌وود و مارکوس رشفورد به نیمکت منتقل می‌شوند.
نمانیا ماتیچ و لوک شاو هم زیر نظر رانگنیک هستند، اما این مربی آلمانی احتمالاً تغییری در بخش دفاعی تیمش نخواهد داد.
در برنلی هم اشلی بارنز و کانر رابرتس غایب‌اند، اما تعطیلی دیدارها به مکسول کورنه این فرصت را داد که بهبود یابد و به دیدارهای تیمش برسد. این بازیکن ساحل عاجی در ترکیب حضور می‌یابد.
در ترکیب تیم میهمان، تغییرات عجیبی رخ نخواهد داد و کریس وود در خط حمله کنار کورنه حضور می‌یابد. یوهان برگ گودموندسون و دوایت مک‌نیل هم در کناره‌ها به میدان خواهند رفت. دایچ همچنین باید بین جک کورک و جاش براون‌هیل یکی را انتخاب کند که در خط میانی کنار اشلی وست‌وود قرار بگیرد.
 
‌ترکیب احتمالی
 منچستر یونایتد: دخئا؛ دالوت، واران، مگوایر، تلس؛ فرد، مک‌تومینای؛ سانچو، فن‌دبیک؛ رونالدو، کاوانی
برنلی: پوپ؛ لوتون، می، تارکوفسکی، تیلور؛ گودموندسون، وست‌وود، براونهیل، مک‌نیل؛ کورنه، وود
 

 


Page Generated in 0.0050 sec