printlogo


کد خبر: 239777تاریخ: 1400/10/8 00:00
از کدام اولتیماتوم حرف می‌زنید؟
حذف استقلال و پرسپولیس باورکردنی نیست

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
فجر شرایط خوبی در جدول ندارد و ادامه این روند می‌تواند آنها را برای هفته‌های آینده به خطر بیندازد. اما مهرزاد معدنچی مربی تیم اینطور فکر نمی‌کند. او بر این باور است که تیمش پتانسیل و از همه مهم‌تر رفاقت و همدلی خوبی دارد و می‌تواند سهمیه شیراز را در لیگ حفظ کند. مهاجم سابق قرمزهای پایتخت حذف سرخابی از لیگ قهرمانان آسیا را غیرقابل هضم می‌داند.
 
تیم فجرسپاسی از شش بازی اخیرش فقط سه تساوی به دست آورده و جایگاه خیلی مطمئنی در جدول ندارد.
 بله، ما در این شش بازی تا حدودی بدشانس هم بودیم اما تیم فجر بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و از روز اول هم گفتم کار سختی داریم و باید واقع‌بین باشیم و همه فکر و ذکرمان در سال اول، حفظ تیم در لیگ برتر باشد. همه این صحبت‌ها در ابتدای فصل هم شده بود و الان هم هنوز دیر نشده است. تیم ما شرایط سختی دارد و همه با این سختی‌ها آشنا هستیم. ما و چند باشگاه دیگر مثل پدیده، صنعت‌نفت، نفت مسجدسلیمان و هوادار که هدف‌مان بقا در لیگ و ماندن است کار سخت و رقابت سختی داریم ولی همه تلاش ما و کادر فنی و آقای کلانتری و بازیکنان این است که فجر را امسال در لیگ برتر حفظ کنیم و امیدوارم به آن برسیم. فکر می‌کنم تیم بسیار خوب و در حقیقت مجموعه بسیار سالم و خوبی داریم و زمان بسیار زیادی هم در اختیارمان هست تا به اهداف‌مان برسیم.
امروز هم با تیم هوادار بازی دارید.
 هوادار هم مثل ما امسال به لیگ برتر آمده و تیم بسیار خوبی است. آنها بعد از بازی با پرسپولیس شرایط‌شان خیلی بهتر شد و دو پیروزی متوالی هم به دست آوردند که نشان می‌دهد نظم تاکتیکی‌شان بهتر شده است. در حال حاضر تمام بازی‌ها برای ما سخت شده و هیچ بازی آسانی نداریم و این بازی هم مستثنی نیست. رضا عنایتی خودش سال‌های سال جزو بهترین‌های لیگ برتر بوده و تیم یکدستی را ساخته است. خوشبختانه بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان هم تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید اولین پیروزی خانگی‌مان را به دست می‌آوریم، چراکه اعتقاد دارم ما محکوم به پیروزی هستیم.
قبول دارید بازی مهمی را واگذار کردید؟
 یک بازی شش امتیازی با نفت داشتیم و از اهمیت آن آگاه بودیم. بازی با تیمی که در جدول از ما پایین‌تر است فرصتی است که بتوانیم امتیاز بگیریم ولی نشد از آن استفاده کنیم. حریف عملکرد خوبی داشت و آنها هم مثل ما تحت فشار بودند و به این برد نیاز داشتند. دو گل زدند و در نیمه دوم هم تلاش کردیم به بازی برگردیم ولی به‌خوبی از گل‌های‌شان محافظت کردند و نتوانستیم به خواسته‌های‌مان برسیم و متأسفانه شکست خوردیم.
اما بعد از باخت به نفت مسجدسلیمان شایعاتی درباره اولتیماتوم باشگاه به سرمربی تیم داده شد که البته با حضور مدیرعامل در تمرین این شایعات تکذیب شد.
 بله، من به شما می‌گویم که اصلاً این بحث‌ها نشده و هیچ اولتیماتومی هم باشگاه به آقای کلانتری نداده و همانطور که شما گفتید جلسه بسیار خوبی به‌همراه مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم داشتیم. خدا را شکر صحبت‌های حمایتی و انگیزشی خیلی خوب مطرح شد و گفتند همه این حرف‌ها شایعه بوده و نه‌تنها هیچ اولتیماتومی ندادیم بلکه حمایت‌شان هم می‌کنیم. تمام بچه‌ها هم مصمم‌تر از قبل برای موفقیت تیم فجر و ماندنش در لیگ تلاش خواهند کرد.
حتما شنیدید که سرخابی‌ها در آستانه حذف از آسیا قرار دارند.
 به نظر من باور حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا خیلی سخت است و اصلاً در‌ شأن و شخصیت فوتبال ایران نیست. این دو تیم جزو تیم‌های پرطرفدار آسیا هستند و امیدوارم هرطور شده مشکلات‌شان رفع شده و باز هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. شک نکنید اگر این اتفاق بیفتد فوتبال ما ضربه خواهد خورد چون فوتبال ما را در آسیا با این دو تیم می‌شناسند و واقعاً شنیدن این اخبار هم ناراحت‌کننده است.
در نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کنید؟
 تیم ما بضاعت مالی محدودی دارد و با قیمت‌هایی که این روزها بازیکنان جابه‌جا می‌شوند شرایط جذب بازیکن سخت است. البته این را هم بگویم که ما بازیکنان خوبی داریم و چند مهره کلیدی ما مصدوم هستند که وقتی به بازی‌ها برسند شرایط‌مان بهتر خواهد شد. با این حال باز هم در نیم‌فصل نیاز به تقویت داریم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در چند پست مورد نیاز تقویت شویم.
البته شما می‌توانید بازیکن سرباز بگیرید.
 این امتیاز خوبی است که از آن برخوردار هستیم. ابتدای فصل چند بازیکن قرار بود سرباز شوند ولی رقم‌های فضایی از ما درخواست می‌کردند که در توان ما نبود پرداخت کنیم. به هر حال اگر امکانش فراهم باشد بازیکن سرباز اضافه کنیم اتفاق خوبی برای ما خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0048 sec