printlogo


کد خبر: 239776تاریخ: 1400/10/8 00:00
خبر و مصاحبه

پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور سه قفله شد
هوشنگ نصیرزاده عضو هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه می‌گوید: «حمزاوی از ما درخواست طلب خود را داشته به همین دلیل است که پنجره باشگاه بسته شده. این موضوع باعث شد کسانی که در فضای مجازی هستند به ما و مالکان باشگاه فحاشی می‌کنند. پنجره‌مان با ارسال توافقنامه‌ای به استانبول برای پرداخت طلب استوکس باز شد. در شرایطی که وکیل استوکس یک خانم است و کنار آمدن با او سخت بود، اما باشگاه توانست طلبش را پرداخت کند. این اواخر پولی برای میمبلا در بانک آمریکا برای او واریز شد و به‌دلیل اینکه دلار بود در بانک متوقف شد تا مورد بررسی قرار بگیرد.» او با اشاره به شاکیان دیگر اینطور می‌گوید: «پنجره تراکتور به‌دلیل شکایت حمزاوی بسته نشده است بلکه در ابتدا به‌دلیل شکایت اروین بسته شده و پس از شکایت او حمزاوی هم به آن اضافه شد. در حال حاضر اروین، حمزاوی و فورچونه از این باشگاه طلب دارند. از وکلای این سه بازیکن درخواست کردیم با آنها برای پرداخت مطالبات‌شان جلسه‌ای برگزار کنیم و امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود.»
 
 
سولدو:بهتر از قوچان‌نژاد را می‌خواهم
زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور درباره بازی امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «ذوب‌آهن تیم خوبی است که جایگاهش در جدول نشان‌دهنده کیفیت آنها نیست و این موضوع برای من تعجب‌آور است. ما ذوب‌آهن را آنالیز و همچنین بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کردیم. در طول هفته ملاقاتی با کانون هواداران باشگاه داشتم که مشکلات را به آنها توضیح دادم تا هواداران از مشکلات آگاه شوند.» او در روزهای اخیر به سؤالات زیادی پیرامون جذب نکردن قوچان‌نژاد پاسخ داده است.» برای آقای قوچان‌نژاد تصمیم بر این بود که بازیکن بهتری جذب کنیم. آمار او در دو فصل اخیر، بازی نکردن او در نیم‌فصل امسال و همچنین سن و سال او تصمیم بر این شد که نیروی بهتری اضافه شود. همچنین عباس‌زاده هم در پست مهاجم سن و سال دارد و با اضافه شدن قوچان‌نژاد، سن و سال خط حمله خیلی بالا می‌رفت. به سعید واسعی بازی زیادی دادیم اما عملکرد خوبی نداشت و در تمرینات هم معمولاً با مصدومیت مواجه بوده است. همچنین ما برای برد در هر بازی به میدان می‌رویم و یک امتیاز برای ما کم است.» او به نکته قابل تأملی درباره جذب بازیکن اشاره می‌کند: «واقعاً زمان جذب بازیکن نیست چراکه همه بازیکنان خوب تیم دارند؛ بازیکنانی که الان تیم ندارند یا از نظر بدنی خوب نیستند یا به درد ما نمی‌خورند. تلاش ما این است که بیشتر پرس‌و‌جو کنیم تا بازیکنی که به درد ما می‌خورد به تراکتور بیاید. همه ما در حال تلاش هستیم تا بازیکنی را پیدا کنیم ولی الان زمان خرید بازیکن نیست. با این حال چند بازیکن پیدا کردیم که در حال آنالیز آنها هستیم.»
 
 
درخواست تارتار از هواداران ذوب‌آهن:
صبور باشید
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی تیمش مقابل تراکتور تبریز می‌گوید: «طبیعتاً با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل، آنها در این هفته می‌خواهند به سه امتیاز بازی برسند و این بازی خیلی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم ما با وجود ارائه یک بازی خوب موفق نشد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و بچه‌ها شرایط را کاملاً درک می‌کنند. در طول هفته از لحاظ فنی و روحی با بچه‌ها کار کردیم و فکر می‌کنم این بازی برای بچه‌های ما متفاوت خواهد بود. انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم من را برای آینده امیدوار می‌کند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با تمرکز بالا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.» او از هواداران درخواست دارد صبوری به خرج دهند: «می‌خواهم راجع به هواداران‌مان صحبت کنم. آنها از نتایجی که به دست آوردیم خیلی راضی نیستند و من این حق را به آنها می‌دهم. هرچند سال‌های گذشته ذوب‌‌آهن شرایط بدی داشته است، اما از ما انتظار بیشتری وجود دارد. من از هواداران می‌خواهم صبور بوده و نگران نباشند. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند جای هیچ نگرانی نیست. می‌دانم این ورق برمی‌گردد و از همین بازی بچه‌ها نشان می‌دهند که توانایی هر کاری را دارند. امیدوارم هواداران صبور باشند و نگران چیزی نباشند.»
 

Page Generated in 0.0052 sec