printlogo


کد خبر: 239769تاریخ: 1400/10/8 00:00
آمارهایی هیجان انگیز از تیم‌های لیگ برتری
فولاد نیمه اول، آلومینیوم نیمه دوم گل نمی‌خورند
آلومینیوم در نیم ساعت اول بازی‌ها نه گل می‌زند نه گل می‌خورد. اما اگر حریفان آلومینیوم می‌خواهند به این تیم گل بزنند فقط در نیمه اول این شانس را دارند چون آنها در 11 هفته اخیر ثابت کرده‌اند در نیمه دوم گل نمی‌خورند

عرشیا برزگر  

با اینکه 11 هفته از لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم اما برخی تیم‌ها آمار و ارقام جالبی را از خود به‌جا گذاشته‌اند که یادآوری آن می‌تواند برای مربیان‌شان حائز اهمیت باشد. در این مطلب دقایق گل‌های زده و خورده تیم‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
* تیم سپاهان در 15 دقیقه اول بازی‌هایش عادت به گل زدن ندارد. شاگردان محرم نویدکیا در حدفاصل دقایق 75-16 هم گل نمی‌خورند. آیا امروز پرسپولیسی‌ها این آمار را تغییر می‌دهند؟
* اگر با تراکتور بازی دارید خیال‌تان از نیم ساعت اول بازی با این تیم راحت باشد چون شاگردان سولدو تا دقیقه 30 بازی گل نمی‌زنند.
* بازی با تیم امیر قلعه‌نویی راحت نیست و حداقل حریفان این تیم در شروع بازی کار سختی دارند چون گل‌گهری‌ها در نیم ساعت اول بازی‌های‌شان گلی را دریافت نمی‌کنند.
* اما تیم فولاد در نیمه اول تیم بسیار متفاوتی نسبت به 45 دقیقه دوم است. شاگردان نکونام 9 گل دریافت کرده‌اند که تمام آن در نیمه دوم بوده و آنها به هیچ تیم اجازه گل زدن در نیمه اول را نداده‌اند. البته فولادی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی هم گل نمی‌زنند و ظاهراً بیشتر به‌دنبال ارزیابی حریفان‌شان هستند.
* مس رفسنجان در 11 بازی 14 گل زده که شش گل آن در حدفاصل دقایق 61 تا 75 بوده است. شاگردان محمد ربیعی البته در نیم ساعت اول عادت به گلزنی ندارند و در 15 دقیقه اول هم گل نمی‌خورند.
* پدیده مشهد با توجه به آماری که از خود به‌جا گذاشته نشان داده بی‌دلیل در انتهای جدول قرار ندارد. آنها در نیمه اول اصلاً گل نمی‌زنند و تیمی هم که در نیمه اول همه بازی‌هایش گل نزند کارش در نیمه‌های دوم به‌مراتب سخت‌تر می‌شود. آنها در نیمه دوم فقط دو گل زده‌اند.
* نفت آبادان با علیرضا منصوریان تیم نیمه دوم نیست. آنها در تمام 45 دقیقه‌های دوم بازی‌های‌شان فقط یک گل زده‌اند آن هم در دقیقه 6+90 به پدیده.
* آمار آلومینیوم اراک با رسول خطیبی در نوع خود جالب است. آنها در نیم ساعت اول بازی‌های‌شان نه گل می‌زنند نه گل می‌خورند. اما اگر حریفان آلومینیوم می‌خواهند به این تیم گل بزنند فقط در نیمه اول این شانس را دارند چون آنها در 11 هفته اخیر ثابت کرده‌اند در نیمه دوم گل نمی‌خورند.
* نساجی مازندران و ذوب‌آهن هم در نیم ساعت اول گل‌بزن نیست.
* فراز کمالوند انگار دقایق بازی‌هایش را به دوتا نیم ساعت تقسیم کرده است. طبق آمار نفت مسجدسلیمان، آنها در نیم ساعت اول نیمه‌های اول و دوم اصلاً گل نمی‌زنند؛ یعنی دقیقاً یک ساعت.
* تیم رضا عنایتی به نظرم شرایط خاصی دارد. هوادار در 11 بازی شش گل زده که سهم هر نیمه دقیقاً سه گل بوده است.
* تیم فجرسپاسی در 15 دقیقه اول بازی‌هایش نه گل می‌زند نه گل می‌خورد.
* اما پرسپولیس در فصل جاری ترک عادت کرده است. قرمزهای پایتخت که از سال‌های دور عادت داشتند به گل زدن در نیمه اول و هوادارانش می‌گفتند اگر به 20 دقیقه اول بازی نرسیم به ورزشگاه نمی‌رویم، حالا در 11 بازی اخیر موفق به گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی نشده‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در نیم ساعت اول بازی‌های‌شان هم گل نمی‌خورند، بیشتر گل‌های‌شان را در نیم ساعت پایانی زده‌اند (10 گل).
* تیم استقلال که در 15 دقیقه اول بازی‌هایش گل نمی‌زند به‌لحاظ گل‌های دریافتی آمار فوق‌العاده خوبی از خود به‌جا گذاشته است. شاگردان فرهاد مجیدی در حدفاصل دقایق 16 تا 75 گلی را دریافت نکرده‌اند.
 

Page Generated in 0.0047 sec