printlogo


کد خبر: 239765تاریخ: 1400/10/8 00:00
سوال و جواب

فلاح: بردن سپاهان در اصفهان جگر می‌خواست
محمدحسین فلاح بازیکن تیم پیکان که در دیدار مقابل سپاهان گل دوم تیمش را به زیبایی وارد دروازه تیم اصفهانی کرد،  درباره تیمش می‌گوید:«شاید جوانی تیم‌مان و شاید هم بدشانسی در بعضی از بازی‌های‌مان موجب شد نتایج‌مان فراز و نشیب داشته باشد، اما تیم خیلی خوبی داریم؛ تیمی که از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده است و حتماً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت چه‌بسا این نکته را مقابل سپاهان ثابت کردیم. بردن سپاهان آن هم در اصفهان جگر می‌خواست که ما داشتیم و با ارائه یک بازی حساب‌شده و با موفق عمل کردن در دفاع و استفاده از موقعیت‌های‌مان در فاز حمله موفق شدیم یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهیم.» فلاح که گل‌های زیبایی هم در لیگ به ثمر رسانده  درباره بازی با پدیده هم حر‌ف‌هایی دارد:« تیم پدیده با وجود اینکه در قعر جدول قرار گرفته به نظرم تیم بدی نیست، تیم خوبی است که قطعاً چیزی برای از دست دادن ندارد به همین دلیل هم بی‌محابا به مصاف ما می‌آید. در طرف مقابل هم تیم ما فقط برای برد به مصاف تیم مشهدی می‌رود که باز هم سه امتیاز دیگر را کسب کرده و در جدول جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.»
 
 
قلعه‌نویی: اصلاً به آن هفت امتیاز کار نداریم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره بازی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «دربی حساسیت و شرایط خودش را دارد ولی خوشحالم که استان کرمان چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک جایگاه خودش را پیدا کرده و مطمئناً امروز یک بازی خیلی خوب از هر دو تیم خواهیم دید. به آقای ربیعی و همکاران و بازیکنانش تبریک می‌گویم. یک تیم بسیار منسجم و خیلی خوب هستند و ما هم شرایط خاصی داریم و واقعاً باید از بچه‌های خودمان تشکر کنیم که بعد از اتفاقاتی که افتاده از نظر روحی و روانی خودشان را پیدا کردند و بازی‌های خوبی را دارند انجام می‌دهند. علاوه بر اینکه می‌دانیم یک بازی سخت داریم باید حتماً سه امتیاز بازی را بگیریم چون این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است. شرایط جدولی خودمان را باید یک مقدار بهتر کنیم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌‌خواهد. تیم حریف هم سه مهاجم خطرناک دارد؛ هم در خط حمله هم در خط هافبک و دفاع. یک تیم خیلی خوب هستند و مربی خیلی خوب و جوانی هم دارند که با اینکه برای دومین سال است که در لیگ هستند نتایج خوبی گرفتند، ولی گل‌گهر را همه می‌شناسند؛ هم به بازی کردن خوب و هم نتایج خوب و ما باید به این روندمان ادامه دهیم.» او با اشاره به کسر امتیاز از تیمش اینطور می‌گوید: «ما اصلاً به آن هفت امتیاز کار نداریم، مهم این است که مردم گل‌گهر را یک تیم فنی و تاکتیکی خیلی خوب می‌بینند و از بازی‌های گل‌گهر لذت می‌برند. این برای ما مهم است که ما به این مهم رسیدیم. هم از نظر فنی و هم از نظر نگرشی تیم ما در شرایط خوبی است و ما اصلاً به شرایط جدول کاری نداریم بلکه به روند خودمان کار داریم. امروز یک بازی هجومی در دستور کار ماست ولی با یکسری اهداف تاکتیکی که به هر حال باید بتوانیم نقاط قوت تیم حریف را مهار کنیم، ارتباط خط هافبک و سه‌تا مهاجم خیلی خوب را قطع و از نقاط ضعف‌شان هم استفاده کنیم.»
 
 
کلانتری: بازیکنان فجر آماده بازی با هوادار هستند
علی کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی درباره بازی امروز تیمش مقابل هوادار می‌گوید: «بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان، بازیکنان فجر شرایط روانی خوبی به دست آوردند. زمانی که یک تیم در دیداری مهم شکست می‌خورد، شرایط روانی و ذهنی آن تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.» اما او بسیار امیدوار به پیروزی در این بازی حساس است: «ما تلاش کردیم بازیکنان را برگردانیم که این اتفاق افتاد. آنها فکر نمی‌کردند از نفت شکست بخورند، اما باانگیزه و باروحیه آماده دیدار با هوادار هستند تا سه امتیاز این بازی را حتماً به‌نام خود ثبت کنند.»
 

 


Page Generated in 0.0046 sec