printlogo


کد خبر: 239762تاریخ: 1400/10/8 00:00
اتفاق جالب در موزه سینمای ایران
شبی ویژه برای «آیدین»

دوشنبه‌شب رویداد جالبی در موزه سینمای ایران اتفاق افتاد؛ اکران ویژه فیلم مستند «آیدین» به مناسبت سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی. در این اکران ویژه، دکتر فرزانه ابراهیمی فخار مادر مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی، علیرضا هنردوست و پویا تاجیک بازیکنان اسبق تیم ملی بسکتبال، گلاره کاکاوند بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال بانوان، نگین رسولی بازیکن تیم ملی بسکتبال، متین جلالیان بازیکن تیم بسکتبال مهرام و برخی عوامل این فیلم مستند حضور داشتند.
فرزانه ابراهیمی فخار مادر مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی قبل از اکران فیلم مستند، با تشکر از عوامل فیلم مستند «آیدین» که یاد او را زنده نگاه داشتند، گفت: «ساخت فیلمی از آیدین، همیشه آرزویم بود که به تحقق پیوست. همین که هر روز با واکنش‌های مردمی برای فیلم زندگی آیدین مواجه بودم، برایم قوت قلب و دلگرمی است و خوشحالم که چنین فیلمی اکران می‌شود و از همه مردم و دوستداران آیدین عزیزم تشکر می‌کنم.»
فیلم مستند «آیدین» به کارگردانی اشکان مهریار و تهیه‌کنندگی مهدی برجیان که روایتی از زندگی آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن فقید بسکتبال ایران با صدای پرویز پرستویی است، اکران خود را از دوم شهریور ماه در سینماهای «هنر و تجربه» آغاز کرد.
 

Page Generated in 0.0047 sec