printlogo


کد خبر: 239760تاریخ: 1400/10/8 00:00
طنزیم
داداش پله

هومن جعفری
 
«هوگو مارادونا، برادر دیگو در تاریخ 28 دسامبر در سن 52 سالگی و بر اثر حمله قلبی در خانه خود در شهر ناپل در ایتالیا درگذشت.»
جرعه‌ای از لب لعل برادر مارادونا هم نچشیدیم و برفت! الان نه دیگو داریم نه هوگو! باز خدا داداش پله را برای ما نگه دارد!
محمد شبانه روزنامه‌نگار مصری مدعی شده در جلسه روز گذشته مربی پرتغالی بابت عدم برگزاری دو دیدار دوستانه به‌شدت عصبانی شده است.
این خبرنگار در برنامه باکس تو باکس گفت: «کی‌روش در این جلسه اعلام کرد که از فدراسیون فوتبال مصر درخواست برگزاری دو دیدار دوستانه در ژانویه را داشته است ولی از اینکه به بهانه‌هایی مانند ویروس کرونا و این دست مسائل، فدراسیون قادر به انجام خواسته‌های او نبوده، شگفت‌زده شده است.»این خبرنگار اضافه کرد: «کی‌روش در این جلسه گفته است که از فدراسیون خواسته بودم در ماه ژانویه دو بازی تدارکاتی داشته باشیم تا آخرین وضعیت بازیکنان را پیش از حضور در جام ملت‌های آفریقا مورد ارزیابی قرار بدهیم اما توان برگزاری دو بازی را در این مقطع ندارند و می‌گویند جام کشورهای عربی کافی بود و به‌دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم مسابقات دیگری داشته باشیم.»
آدم انصافا دلش برای کی‌روش می‌سوزد! از دست ما فرار کرد، گیر بد‌تر از ما افتاد! کارلوس جان بای دوستانه خواستی تیم ملی خودمان هست!
 

Page Generated in 0.0053 sec