printlogo


کد خبر: 239747تاریخ: 1400/10/8 00:00
خبر

دو بازی طی 4 روز 
در شیراز و اصفهان
ایران ورزشی – دیروز تاریخ و ساعت دقیق بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. طبق برنامه اعلام شده سرخ‌ها باید روز دوشنبه 27 دی ماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن بروند تا بازی لیگ برتری آنها سه هفته بعد در جام حذفی و این بار به میزبانی تیم اصفهانی تکرار شود. در واقع پرسپولیس طی چهار روز باید دو بار در خارج از خانه و در شهرهای شیراز و اصفهان بازی کند.این بازی درست 4 روز بعد از آخرین بازی سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر است که در شیراز مقابل فجر شهید سپاسی برگزار خواهد شد. همچنین پرسپولیس از این دیدار تا مسابقه اول نیم فصل دوم که روز 2 بهمن مقابل فولاد برگزار خواهد شد 6 روز زمان خواهد داشت.
 
 
دو ماه فرصت برای باز ماندن پنجره
اگر پرونده اوساگونا مانند سایر پرونده‌های مباحث مالی فوتبال در کمیته انضباطی فیفا پیگیری شود، پس از درخواست طلبکار از کمیته انضباطی فیفا مبنی بر اینکه بدهکار حکم کمیته وضعیت فیفا را اجرا نکرده است، معمولاً کمیته انضباطی با ارسال اخطاری فرصت یک ماهه برای پرداخت بدهی می‌دهد و بعد از آن اگر باز هم مطالبات پرداخت نشد، با اتخاذ جریمه‌ای فرصت یک ماهه دیگری می‌دهد که این بار اگر پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌ و انتقالاتی بسته می‌شود. بنابراین در صورت پرداخت نشدن مطالبات ۹۶ هزار دلاری اوساگونا، پرسپولیس حدود ۲ ماه با بسته شدن پنجره نقل ‌و انتقالاتی فاصله دارد.
 
 
آنالیز سپاهان در تمرین آخر
ایران ورزشی – قبل از تمرین دیروز پرسپولیس که آخرین تمرین قبل از بازی با سپاهان و سفر به اراک بود بازیکنان و مربیان جلسه آنالیز تیم حریف را برگزار کردند. بعد از این جلسه تمرین نسبتاً سبک سرخ‌ها برگزار شد که در این تمرین 65 دقیقه‌ای غیر از هنانوف، شریفی و پاکدل سه بازیکن مصدوم تیم بقیه بازیکنان حضور داشتند.بعد از گرم کردن و دوهای سرعتی، آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود و در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند به اجرا در آمد.

Page Generated in 0.0057 sec