printlogo


کد خبر: 239745تاریخ: 1400/10/8 00:00
شریفی به ال‌کلاسیکو نرسید، اسدی پشت خط ماند
کمال کامیابی‌نیا زوج سرلک مقابل سپاهان

ایران ورزشی – محمد شریفی هافبک بوشهری و 24 ساله پرسپولیس که بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی رسیده بود و در سه بازی اخیر تیمش مقابل پیکان، ویستاتوربین (حذفی) و سپس ذوب‌آهن جزو یازده بازیکن اول یحیی به حساب می‌آمد بعد از مصدومیتی که نصیبش شد دیدار حساس و مهم مقابل سپاهان را از دست داد. 
شریفی که در اوایل نیمه دوم بازی با ذوب آهن از ناحیه کتف مصدوم شده بود در تمرین روز دوشنبه باز هم از این ناحیه مصدوم شد و با اینکه به نظر می‌رسید این مصدومیت جدی نباشد اما دیدار با سپاهان را از دست داد.
با مصدومیت شریفی حالا قرار است کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی سرخ‌ها کنار میلاد سرلک بازی کند.کمال که در اردوی خردادماه تیم ملی مصدوم شده بود بعد از حدود شش ماه در دیدار با نفت مسجدسلیمان از همان دقایق ابتدایی به جای احسان پهلوان مصدوم به ترکیب پرسپولیس وارد شد و در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال و هوادار به‌عنوان مهره اصلی در مرکز میدان به میدان رفت که در دربی و دیدار با تیم عنایتی اصلاً فرم خوبی نداشت و حتی مقابل هوادار قبل از دقیقه 60 تعویض شد.
کمال در دیدار با پیکان و ذوب آهن و البته مسابقه حذفی نیمکت نشین بود و حتی به‌عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان نرفت اما حالا قرار است دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
با مصدومیت شریفی، کادر فنی به رضا اسدی هم اعتماد نکردند و حالا کمال باید در مرکز خط میانی کنار میلاد سرلک مقابل سپاهان بجنگد. حالا اینکه فرم فعلی کمال چگونه است حتماً طوری بوده که یحیی و کادرش را برای حضور در ارنج اصلی متقاعد کند اما حتماً گل‌محمدی و همکارانش بحث تجربه را هم در نظر می‌گیرند و کامیابی‌نیا به‌عنوان یکی از سه بازیکن باتجربه تیم می‌تواند در این مسابقه به سرخ‌ها کمک کند.

Page Generated in 0.0030 sec