printlogo


کد خبر: 239743تاریخ: 1400/10/8 00:00
تصمیم عجیب باشگاه پرسپولیس برای سفر به اراک
با پرواز رفتند تا خستگی به تن همه بماند!

ایران ورزشی - برنامه سفر پرسپولیس به اراک مثل سفر هفته سوم بازی با آلومینیوم اراک اینگونه بود که تیم با دو دستگاه اتوبوس به اراک برود و در هتلش اسکان یابد اما دیروز به یکباره برنامه تغییر کرد و گفته شد تیم با پرواز به اراک خواهد رفت. این تصمیم در حالی گرفته شد که قرار بود اعضای تیم با طی مسافتی دو ساعت و نیمه از ورزشگاه شهید کاظمی به اراک برسند اما سفرشان با هواپیما طولانی‌تر شد!
دیروز اعضای تیم پرسپولیس تا حوالی ساعت 16 یعنی حدود دو ساعت بعد از پایان تمرین‌شان هم در ورزشگاه شهید کاظمی بودند. حالا حساب کنید زمان رفتن به فرودگاه مهرآباد، تحویل بار و پرواز به اراک را و البته اینکه فرودگاه اراک بیرون شهر است و زمان می‌برد تا سرخ‌ها اتوبوس بگیرند و به هتل بروند.
مشخص نیست این تصمیم چرا و بنا به چه دلایلی گرفته شد اما هم هزینه سفر به اراک را بالا برد هم اینکه سفر دو ساعت و نیمه الی سه ساعته حدود 5 ساعت طول کشید ضمن اینکه اعضای تیم زمانی طولانی هم در ورزشگاه شهید کاظمی معطل شدند.این اتفاق در حالی رخ داد که زمان نشست خبری یحیی گل‌محمدی ساعت 18 اعلام شده بود اما با این برنامه سفر و طولانی شدن زمان سفر به اراک عصر دیروز این شایعه شنیده شد که شاید یحیی به نشست خبری بازی مهم هفته نرسد.
با این حال کاروان پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۵ دیروز به اراک رسید و اعضای تیم راهی هتل شدند. البته از آنجایی که کنفرانس مربیان در همان هتل محل اقامت دو تیم که مشترک بود برگزار می‌شد یحیی نگرانی بابت دیر رسیدن به نشست خبری قبل از بازی نداشت.

Page Generated in 0.0088 sec