printlogo


کد خبر: 239741تاریخ: 1400/10/8 00:00
خرده گزارش

به خاطر بدهی پرسپولیس به اوساگونا
کارت بازی صفروف صادر نشد!
انگار قرار نیست طلسم بازی کردن بازیکنان تاجیک پرسپولیس بشکند. بعد از مصدومیت نسبتاً سخت وحدت هنانوف، به نظر می‌رسید منوچهر صفروف از بازی امروز وارد اسکواد تیم شود و در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود اما انگار این مسأله هم به بن‌بست خورده است.باشگاه پرسپولیس برای ایجاد شرایط بازی کردن این مدافع راست تاجیک ابتدا باید مدارک حضور منوچهر صفروف در تیم ملی را تهیه می‌کرد که البته با توجه به نمایش‌های او در مقدماتی جام جهانی، این امر محرز بود. پس از آن ماجرای ضمانت بانکی پیش آمد که باشگاه پرسپولیس باید معادل قرارداد منوچهر صفروف ضمانت نامه بدهد که با توجه به رقم اندک قرارداد وی، باشگاه از این بابت هم مشکلی ندارد. سپس باشگاه پرسپولیس طی هفته گذشته روند ثبت قرارداد در سامانه تی‌ام‌اس و سپس درخواست آی‌تی‌سی را پشت سر گذاشت اما آسان‌ترین مرحله یعنی صدور کارت بازی از سوی سازمان لیگ با مشکل مواجه شد.دیروز گفته شد سازمان لیگ اعلام کرده به خاطر بدهی 96 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس به اوساگونا کارت بازی تاجیک‌های این باشگاه را صادر نمی‌کند.
 
 
مدیرعامل پرسپولیس امروز معرفی می‌شود؟
احتمال کنار رفتن دقیقه نودی صدری
ایران ورزشی- از دو هفته قبل تا الان هر روز می‌شنویم امروز یا فردا اعضای جدید هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شوند اما باز هم خبری نمی‌شود. آخر هفته قبل قرار بود رضا درویش جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی به این سمت برسد و رسماً معرفی شود اما به یکباره شانس او کم شد. با این حال در شروع هفته باز هم شنیدیم شانس درویش کم نیست و شاید این گزینه در نهایت با نظر وزیر ورزش به صندلی مدیرعاملی سرخ‌ها برسد.در عین حال انتشار پست حمایتی بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس از سیدمجید صدری اوضاع را پیچیده‌تر کرد و با سنگین‌تر شدن وزنه به سود سرپرست فعلی باشگاه به نظر می‌رسید تلاش‌های صدری برای مقبولیت نزد وزیر ورزش جواب داده است.با وجود این دیروز در فضای رسانه‌ای شایعه شد با وجود حمایت‌های اخیر اعضای تیم پرسپولیس از صدری، بعید نیست او در رسیدن به‌عنوان مدیرعاملی ناکام بماند و گزینه دیگری به این سمت برسد. در عین حال شنیده شد احتمال اینکه امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسماً معرفی شود وجود دارد و بالاخره تکلیف مدیریت این باشگاه روشن شود.
 
 
دو بازی طی 4 روز در شیراز و اصفهان
ایران ورزشی – دیروز تاریخ و ساعت دقیق بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. طبق برنامه اعلام شده سرخ ها باید روز دوشنبه 27 دی ماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن بروند تا بازی لیگ برتری آنها سه هفته بعد در جام حذفی و این بار به میزبانی تیم اصفهانی تکرار شود.در واقع پرسپولیس طی چهار روز باید دو بار در خارج از خانه و در شهرهای شیراز و اصفهان باز یکند.
این بازی درست 4 روز بعد از آخرین بازی سرخ ها در نیم فصل اول لیگ برتر است که در شرایطز مقابل فرجر شهید سپاسی برگزار خواهد شد.همچینین پرسپولیس از این دیدار تا مسابقه اول نیم فصل دوم که روز 2 بهمن مقابل فولاد برگزار خواهد شد 6 روز زمان خواهد داشت.

 


Page Generated in 0.0065 sec