printlogo


کد خبر: 239731تاریخ: 1400/10/8 00:00
آقای آجورلو این بحران جدی است

حمیدرضا عرب
 
بحران زمین تمرین سال‌ها است آمادگی استقلال را برای حضور در لیگ برتر تحت‌الشعاع خود قرار داده و همچنان این ماجرا ادامه‌دار است. پیش از آنکه مدیریت باشگاه استقلال دچار تحول شود، این چالش بارها برگزاری تمرینات استقلال را مختل کرد و حتی در مقاطعی بازیکنان در اقدامی مشترک علیه مدیران باشگاه موضع گرفتند. شاید بازیکنان و مربیان استقلال تصور می‌کردند با آشکار نمودن گلایه‌های خود از وضعیت زمین تمرین، بتوانند مدیران را به سمت اقدامی زیرساختی در جهت بهبود اوضاع ببرند اما هرگز چنین نشد و استقلال با همان مشکلات همیشگی فصول گذشته را به پایان برد. در فصل جاری اما باور این بود که با حضور مدیرعامل جدید این مشکلات به پایین‌ترین سطح ممکن برسد اما هرگز اینگونه نشد و فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اظهارات خود تأیید کرد که تیمش همچنان با این بحران دست و پنجه نرم می‌کند و اوضاع بر وفق مراد نیست. به یاد می‌آوریم که مصطفی آجورلو زمانی که مدیریت باشگاه استقلال را به عهده گرفت قول‌هایی درباره تأمین زمین تمرین مناسب به استقلال داد اما تا به امروز هیچ یک از وعده‌های خود در راستای تأمین زمین تمرین مناسب را عملی نکرده است.
حتی ترمیم زمین چمن کمپ ناصر حجازی که در بدو ورود آجورلو در دستور کار قرار گرفته بود، متوقف شده و در کمال ناباوری بعد از خاکبرداری زمین چمن این مجموعه که در غرب تهران قرار دارد، هیچ پیشرفتی در بهبود اوضاع حاصل نشده است. این وضعیت در حالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که از مصطفی آجورلو که مدیریت ورزشی را تجربه کرده، انتظارات بیشتری می‌رفت تا این اختلاف همیشگی در آماده‌سازی تیم استقلال را با ترفند خود از میان بردارد اما انگار آجورلو نیز در همان مسیری قرار گرفته که مدیران قبل از او تجربه کرده بودند. سکوت مدیران باشگاه استقلال نیز بر ابهام‌های این ماجرا افزوده و روشن نیست مدیران فعلی که خود را در ابتدای راه فعال و علاقه‌مند به اقدامات زیرساختی در بخش سخت‌افزاری نشان می‌دادند چرا انگیزه خود را برای اقدامات ضروری از کف داده‌اند.
استقلال اما به واقع به مسئولانی نیاز دارد که بهبود زیرساخت‌ها را جدی بگیرند. از آجورلو که خود زمانی با مجموعه پاس تهران به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و دارای امکانات کافی چشم‌ها را به سوی خود جلب می‌کرد، انتظار است که این موضوع را جدی بگیرد و برنامه‌ای دقیق و راهبردی برای از بین بردن این چالش همیشگی داشته باشد. در واقع لازم است که مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از فتح درآمد تبلیغات محیطی و اخذ حق تبلیغات که به گفته خودش سود قابل توجهی برای باشگاه استقلال به همراه دارد، بخشی از این درآمد را صرف ساخت محل جدیدی برای تمرین استقلال کند یا دست‌کم ترمیم زمین ناصر حجازی را جدی بگیرد.
 

Page Generated in 0.0059 sec