printlogo


کد خبر: 239723تاریخ: 1400/10/8 00:00
خبر

با حکم وزیر ورزش و جوانان
مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش زنان شد
با حکم وزیر ورزش و جوانان مریم کاظمی‌پور به‌عنوان معاون توسعه ورزش زنان منصوب شد. به نقل از وزارت ورزش و جوانان در حکم حمید سجادی آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «معاون توسعه ورزش زنان منصوب می‌شوید. انتظار دارم ضمن توجه به قوانین و مقررات مربوطه و بهره‌گیری از نظرات صاحبنظران و دست‌اندرکاران در زمینه برنامه‌ریزی جهت عمومی کردن و نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها و زنان کشور، حضور عزتمند زنان در صحنه‌های بین‌المللی با رویکرد عفاف و حجاب و نمایش توانمندی‌های زنان ایرانی در فرهنگ غنی و پویای اسلامی و توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، در راستای افزایش سهم زنان در ورزش کشور تلاش نمایید.» پیش از مریم کاظمی‌پور، این سمت در اختیار مهین فرهادی زاد بود.
 
 
 
۲۰ شناگر در اردوی تیم ملی معلولان
شاهین به آب می‌زند
ملی‌پوشان شنای معلولان کشورمان از دهم دی ماه وارد اردوی آمادگی می‌شوند. اولین اردوی آمادگی تیم ملی شنای معلولان از 10 تا 16 دی ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود. شاهین ایزدیار چهره‌ بی‌بدیل پاراشنای ایران است که برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی چین به آب می‌زند. دانیال محسنیان، ابوالفضل ظریف‌پور، محمد رهبری، محمد محمدی،  علی رشیدآبادی، علی یساولی، علی امینی، علی مطلبی‌فشارکی، سینا ضیغمی‌نژاد، محمد کریم‌زاده، فرزاد حسین‌آبادی، ابوالفضل نگارستانی، ابوالفضل ملک‌اولادی، ابوالفضل علی‌مرادی، شاهین ایزدیار، درو زرگر، ابوالفضل رشوندی، علی محمودخانی، عرفان اسماعیلی و رضا جوادی؛ 20 ملی‌پوشی هستند که زیر نظر مربیان به تمرین می‌پردازند. سرپرستی این اردو را بیژن احمدی برعهده دارد.
 
 
 
هندبال دختران نوجوان در آسیا
همگروهی ایران با قزاقستان چین ‌تایپه و کویت
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا برگزار شد و رقبای ایران مشخص شدند. مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا دیروز سه‌شنبه هفتم دی برگزار شد. براساس اعلام فدراسیون هندبال تیم ملی دختران ایران در این رقابت‌ها در گروه B با تیم‌های چین تایپه، کویت و قزاقستان همگروه شده است. در گروه A این مسابقات هم تیم‌های ازبکستان، هندوستان، سوریه و کره‌جنوبی حضور دارند. مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان گرجستان از ۶ تا ۱۶ اسفند سال‌ جاری به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. تیم‌های برتر این رقابت‌ها راهی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی گرجستان می‌شوند.

Page Generated in 0.0045 sec