printlogo


کد خبر: 239722تاریخ: 1400/10/8 00:00
مصاحبه و خبر

مادر و فرزند در اردوی تیم ملی بانوان
فرهمند: نمی‌توانم از فرزندم جدا شوم
الهام فرهمند یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی بانوان محسوب می‌شود. او در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و برخی نمایندگان مجلس گفت: «فدراسیون فوتبال از اردیبهشت امسال اردوهای منظمی برای تیم ملی بانوان تدارک دید و همچنان این حمایت‌ها ادامه دارد. مسئولان هر از گاهی در محل تمرین حاضر می‌شوند و این موضوع انگیزه زیادی برای ما است. این مراسم هم لطف و توجه‌شان به ما را نشان می‌دهد. این مسائل سبب می‌شود با انگیزه بیشتری راهی مسابقات شویم.»وی درباره اینکه همراه با فرزندش در اردوی تیم ملی بانوان شرکت می‌کند‌، گفت: «فرزند من پنج ماهه و شیرخوار است. بنابراین خیلی زود است از من جدا شود. حتماً باید او را در کنار خود داشته باشم. به همین دلیل طبق صحبت‌هایی که با فدراسیون داشتم، شرایطی فراهم شد با همراهی وی بتوانم در اردوها حضور داشته باشم. مسئولان فدراسیون از این موضوع حمایت کردند. فرزندم اکنون در اردو است و زمانی که در تمرین هستم، مادرم زحمت نگهداری‌اش را می‌کشد. اکنون هم سرباز تیم ملی و در خدمت این تیم هستم.»
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در مورد گلایه‌های برخی بازیکنان از وضعیت لباس و امکانات اردویی نیز گفت: «در حال حاضر شرایط خیلی خوب است. کادر فنی یکی دو روز قبل جلسه‌ای برای انتخاب لباس‌ها داشتند و تمام البسه‌ای که در اختیار آقایان قرار می‌دهند، در اختیار بانوان هم وجود دارد و از این لحاظ تبعیضی نمی‌بینیم. خدا را شکر صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و خوبی انجام می‌دهیم. شرایط اردویی فراهم است. آخرین اردوی قبل از اعزام ما از 14 تا 23 دی در کیش است. برای ارائه بهترین عملکرد همه شرایط فراهم است. 90-80 درصد دلیل حضور من در اردوی تیم بانوان انگیزه و حمایت همسرم و خانواده‌ام است.»
 
 
ناراحتی بابت نبود بازی تدارکاتی
عصبانیت کی‌روش از ایران تا مصر
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی مصر در جلسه‌ای که با مدیران فدراسیون فوتبال این کشور برگزار کرده، از دست آنها خشمگین شده است. محمد شبانه روزنامه‌نگار مصری مدعی شده در جلسه، این مربی پرتغالی بابت عدم برگزاری دو دیدار دوستانه به‌شدت عصبانی شده است. این خبرنگار در برنامه باکس تو باکس گفت: «کی‌روش در این جلسه اعلام کرد که از فدراسیون فوتبال مصر درخواست برگزاری دو دیدار دوستانه در ژانویه را داشته است ولی از اینکه به بهانه‌هایی مانند ویروس کرونا و این دست مسائل، فدراسیون قادر به انجام خواسته‌های او نبوده، شگفت‌زده شده است. کی‌روش در این جلسه گفته که از فدراسیون خواسته بودم در ماه ژانویه دو بازی تدارکاتی داشته باشیم تا آخرین وضعیت بازیکنان را پیش از حضور در جام ملت‌های آفریقا مورد ارزیابی قرار بدهیم اما توان برگزاری دو بازی را در این مقطع ندارند و می‌گویند جام کشورهای عربی کافی بود و به‌دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم مسابقات دیگری داشته باشیم. کی‌روش همچنین گفته در جام اعراب 8 لژیونر و بازیکن اصلی ما غایب بودند و ناتوانی فدراسیون در برگزاری دو مسابقه عجیب و غیرقابل قبول است. من باید بتوانم شرایط بازیکنانم را قبل از مسابقات مورد ارزیابی قرار بدهم و این وضعیت قابل قبول نیست.»
 
 
جایزه بازیکن هفته به نوراللهی نرسید
  احمد نوراللهی هفته گذشته به همراه شباب الاهلی مقابل الظفره خوش درخشید و گل پیروز‌ی بخش تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا با نتیجه یک بر صفر برنده بازی باشند. هافبک سابق پرسپولیس بعد از این بازی بهترین بازیکن میدان شد. نام نوراللهی در میان نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن هفته یازدهم لیگ امارات قرار گرفت. با پایان نظرسنجی احمد نوراللهی دستش از جایزه بهترین بازیکن هفته لیگ امارات کوتاه ماند و عبدولای دیابی ستاره الجزیره این جایزه را کسب کرد.

 


Page Generated in 0.0057 sec