printlogo


کد خبر: 239720تاریخ: 1400/10/8 00:00
واکنش نماینده مجلس به بحث جادوگری در فوتبال
بازیکنان باید تلاش کنند، بقیه‌اش حاشیه است

زهرا شیخی، نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولانی بود که در مراسم بدرقه تیم ملی بانوان حضور داشت. او در این مورد گفت: «به هر حال نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و سرنوشت نیمی دیگر هم در دست بانوان کشور است. خوشحالم بانوان می‌درخشند. در مدتی که با این عزیزان در ارتباط بودم، تلاش و پشتکاری که داشتند باعث غرور بود و به آنها افتخار می‌کنم. امیدوارم در مسابقات جام ملت‌های آسیا خوش بدرخشند.»
او در مورد اتمام ضرب‌الاجل فیفا برای اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال تا اسفند ۱۴۰۰ و احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: «بحث اساسنامه چون بحث ملی است، شخصاً پیگیری خواهم کرد. البته کمیسیون تخصصی من بهداشت و درمان است و تازه از موضوع مطلع شدم اما شخصاً پیگیر می‌شوم تا هر چه سریعتر مشکل حل شود.»شیخی در مورد اینکه فوتبال حاشیه‌های خودش را دارد و حتی برخی نمایندگان مجلس روی آن دست گذاشته‌اند، گفت: «هر چند فوتبال طرفداران بیشتری دارد و نشاط بیشتری می‌آورد اما نباید منافع ملی، منافع تمام ورزشکاران و ورزش دوستان و رشته‌های ورزشی به یک رشته خاص معطوف شود. باید در قراردادهایی که بسته می‌شود و هزینه‌هایی که انجام می‌گیرد، دقت کافی را داشته باشیم تا خدای ناکرده در حق جوانان کشور و رشته‌های ورزشی مختلف ظلم نشود که آنها مغفول بمانند و تمام تمرکز سمت و سوی خاصی برود که بعضاً حتی منافع کشور را تهدید می‌کند.»
نماینده مجلس در مورد وجود بحث جادوگری در فوتبال نیز اینچنین صحبت کرد: «فکر می‌کنم آن چیزی که مهم است تلاش و پشتکار ورزشکاران است و آنچه مایه پیروزی و مباهات مردم می‌شود و ورزشکاران روی آن حساب می‌کنند، تلاش شبانه‌روزی است. همه دست اندرکاران، وزارتخانه و فدراسیون‌های مختلف باید این همت را داشته باشند با انگیزه‌های قوی، ورزشکاران را حمایت کنند و فکر می‌کنم مسائل دیگر تماماً حاشیه است.»

Page Generated in 0.0062 sec