printlogo


کد خبر: 239716تاریخ: 1400/10/8 00:00
پیش بازی

برنتفورد – منچستر سیتی
کار دشوار هم‌تیمی‌های قدوس
منچستر سیتی پس از یک دیدار کلاسیک در باکسینگ دی، با برنتفورد بازی خواهد کرد. آنها می‌خواهند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. برنتفورد در بازی قبلی با نتیجه دو بر صفر به برایتون باخت و تیم پپ گواردیولا در دیداری که 9 گل داشت، لستر سیتی را برد. شاگردان توماس فرانک که با سختی به لیگ برتر صعود کرده‌اند، با نمایش‌های اول فصل خود نشان دادند که می‌توانند در قواره یک تیم لیگ برتری باشند. آنها در شش بازی اخیر خود، دو برد، دو تساوی و دو باخت داشته‌اند. آرسنال و لیورپول نتوانستند در ورزشگاه کامیونیتی برنتفورد نتیجه بگیرند و چلسی، قهرمان اروپا هم به‌سختی و با یک گل پیروز شد، اما بازی مقابل سیتی داستان دیگری دارد. منچستر‌سیتی مقابل لستر در عرض 25 دقیقه با نتیجه چهار بر صفر پیش افتاد، هرچند که در نیمه دوم سه گل خورد، ولی در نهایت 6 بر 3 پیروز شد. سیتی در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر 17 گل زده است و هر 9 بازی اخیر خود در این مسابقات را برده است. سیتی هر پنج بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و در آنها دست‌کم دو گل زده است. اخبار تیمی در بازی قبلی برنتفورد، برایان امبئومو مصدوم شد. زانکا، کریستوفر آجر، جاش داسیلوا، ریکو هنری، چارلی گود و دیوید رایا هم غایب هستند. گزینه‌های فرانک در خط میانی محدود است و ویتالی جانلت به‌دلیل ویروس کرونا و کریستین نورگارد به‌دلیل محرومیت نمی‌توانند بازی کنند. فرانک اونیکا امیدوار است که به ترکیب تیم برگردد.
در سیتی هم کایل واکر و رودری به بازی با لستر نرسیدند و گواردیولا شاید تصمیم بگیرد آنها را برای بازی با آرسنال حفظ کند. جان استونز هم بازی با لستر را به‌دلیل مصدومیت از دست داد. فران تورس هم در آن بازی مصدوم بود و البته او به بارسلونا رفته است. فیل فودن و جک گریلیش امیدوارند که تنبیه انضباطی‌شان تمام شود و گواردیولا هم گابریل ژسوس را احتمالاً در کنار آنها به ترکیب برمی‌گرداند.
ترکیب احتمالی
 برنتفورد: فرناندس؛ پینوک، سورنسن، جانسون؛ کانوس، اونیکا، باپتیسته، جنسن، تامسون؛ ویسا، تونی
منچستر سیتی: ادرسون؛ کانسلو، لاپورت، آکه، زینچنکو؛ گوندوغان، فرناندینیو، د‌بروین؛ ژسوس، فودن، گریلیش
 
 
چلسی – برایتون
مشکلات چلسی ادامه می‌یابد؟
چلسی می‌خواهد فشار را بر لیورپول و منچستر سیتی ادامه دهد. آنها میزبان برایتون هستند. چلسی در بازی قبلی خود در باکسینگ دی، استون ویلا را با نتیجه سه بر یک شکست داد و شاگردان گراهام پاتر هم مقابل برنتفورد با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند. البته پیروزی چلسی مقابل ویلا کاملاً شیرین نبود و تیاگو سیلوا و انگولو کانته از این تیم مصدوم شدند. توماس توخل هم از برنامه شلوغ بازی‌ها گلایه کرد. چلسی بازیکنان پرشماری دارد، اما آنها چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارند و در پنج بازی اخیر در لیگ برتر تنها دو برد کسب کرده‌اند. در چهار بازی اخیر خانگی این تیم هم سه نتیجه مساوی رقم خورده است. چلسی از برد 7 بر صفر مقابل نوریچ در اکتبر، دیگر نتوانسته در خانه در لیگ برتر دروازه‌اش را بسته نگه دارد. برایتون پیش از بازی با برنتفورد، 12 بازی در تمامی رقابت‌ها (و 11 بازی در لیگ برتر) بود که پیروز نشده بود. برایتون در پنج بازی از شش دیدار خارج از خانه اخیر در لیگ برتر خود به تساوی رسیده است. آنها در 13 بازی خارج از خانه اخیر خود، تنها دو برد داشته‌اند.
اخبار تیمی
سیلوا، کانته و بن چیلول در چلسی غایب خواهند بود. روبن لوفتوس-چیک شاید به‌موقع به تیم برگردد، اما کای هاورتز و تیمو ورنر که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، شاید به این بازی نرسند. متئو کواچیچ هم در این بازی احتمالاً آماده حضور در ترکیب ثابت است. در برایتون هم لئاندرو تروسار دچار مشکل همسترینگ شده است. این تیم جرمی سارمینتو، لوییس دانک و استیون آلزاته را هم در اختیار ندارد. جوئل فلتمن شاید به این بازی نرسد، اما ایو بیسوما که محروم بود در این بازی می‌تواند به میدان برود.
ترکیب احتمالی
چلسی: مندی؛ آسپیلیکوئتا، کریستنسن، رودیگر؛ جیمز، جورجینیو، کواچیچ، آلونسو؛ زیاش، ماونت؛ لوکاکو
برایتون: سانچس؛ لمپتی، وبستر، برن، کوکوریا؛ بیسوما، لالانا، ام‌وپو؛ مک‌آلیستر؛ ولبک، موپای
 

Page Generated in 0.0054 sec