printlogo


کد خبر: 239705تاریخ: 1400/10/7 00:00
نظرسنجی فدراسیون والیبال درباره لیگ برتر و اعتراض باشگاه‌ها
تقوی: اعتراض وارد نیست!

بحث نظرسنجی فدراسیون والیبال از تیم‌های لیگ برتری برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر سبب حرف و حدیث‌های بسیاری شده و برخی از باشگاه‌ها اعتراض کرده‌اند که به نظر آنها درباره ادامه لیگ توجه نشده.
میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال درخصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال و نظرسنجی سازمان لیگ از باشگاه‌ها اظهار داشت: «همانگونه که بارها تأکید کردیم تلاش فدراسیون والیبال برگزاری هر چه بهتر لیگ‌های والیبال بویژه لیگ برتر است و قطعاً در این مسیر از نظرات کارشناسان لیگ و والیبال استفاده خواهد کرد.»
وی با بیان اینکه باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ برتر قسمت مهمی از مجموعه این رقابت‌ها هستند، تصریح کرد: «فدراسیون بارها نشان داده که برای نظرات مدیران‌ عامل باشگاه‌ها و مجموعه زیر نظر آنها احترام قائل است.»
دبیر فدراسیون والیبال تأکید کرد: «در نامه‌ای که جدیداً به باشگاه‌های لیگ برتری زدیم درباره دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات نظرسنجی کردیم، ممکن است برخی باشگاه‌ها در پاسخ پیشنهاداتی نیز مطرح کرده باشند، اما هدف سازمان لیگ نحوه برگزاری دور برگشت بوده است. حالا اینکه یکی از باشگاه‌ها از بین دو گزینه پیشنهادی در خصوص دور برگشت یکی از گزینه‌ها را انتخاب می‌کند و در خصوص دور پلی‌آف هم پیشنهادی می‌دهد، ما در جای خودش به پیشنهادات تیم‌ها در خصوص موارد دیگر همچون پلی‌آف رسیدگی می‌کنیم. نظر‌سنجی ما در خصوص دور برگشت بوده است و ربطی به مرحله پلی‌آف نداشته است.»
وی ادامه داد: «در نامه فدراسیون دو شیوه متمرکز یا تداوم روش دور رفت (رفت و برگشت) برای دور برگشت پیشنهاد شده بود که از مجموع 14 تیم که در این نظرسنجی شرکت کردند، هشت تیم با برگزاری به روش دور رفت و غیر متمرکز موافقت خود را اعلام کردند و شش تیم هم خواهان برگزاری به روش دوم (متمرکز) بودند. بنابراین فدراسیون نیز برای احترام به رأی اکثریت باشگاه‌ها مسابقات دور برگشت را به ‌صورت غیر متمرکز برگزار خواهد کرد.» تقوی با یادآوری اینکه در مجموع همه این بررسی‌ها نشان داد که اکثریت باشگاه‌ها علاقه‌مند هستند این مسابقات به شکل غیر متمرکز و همانند دور رفت ادامه یابد، گفت: «اگر برخی باشگاه‌ها در پاسخ خود پیشنهاداتی نیز مطرح کردند، باید به رأی اکثریت احترام بگذارند و در زمان مناسب این پیشنهادات نیز بررسی خواهد شد.»
وی افزود: «لیگ برتر 14 تیم دارد. باید حرفه‌ای نگاه کنیم و حرفه‌ای عمل کنیم و به نظرات بقیه تیم‌ها احترام بگذاریم. همه 14 تیم در این نظرسنجی حق اظهارنظر داشتند و نباید لیگ برتر را معطوف به نظر تیم خاصی کنیم. طبیعتاً منطقی است هر تیم به نفع خود اظهارنظر ‌کند.»
 

Page Generated in 0.0053 sec