printlogo


کد خبر: 239695تاریخ: 1400/10/7 00:00
با حضور معاون رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک
سیاسی‌ترین تمرین تیم ملی فوتبال زنان!

تیم ملی فوتبال زنان بعد از صعود تاریخی‌شان به جام ملت‌های آسیا، با مشکلات مختلفی مواجه شدند که مهم‌ترین آنها لغو اردوی تدارکاتی تیم در بلژیک بود که گلایه‌های مریم ایراندوست را هم به دنبال داشت.
آخرین اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران که از 27 آذر شروع شده بود، امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد و سپس بازیکنان راهی باشگاه‌های‌شان می‌شوند تا هفته هفتم لیگ برتر را برگزار کنند و بعد از آن با هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تیم ملی فوتبال زنان ایران، آخرین اردوی خود را به میزبانی جزیره کیش برگزار کند.شاگردان مریم ایراندوست در جام ملت‌های آسیا که از 30 دی تا 17 بهمن به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند. و با توجه به عدم برگزاری بازی تدارکاتی رسمی، ایراندوست سعی کرده تا برنامه منظم تیمش را در شرایط مناسبی حفظ کند. هر چند که وعده بازی دوستانه با فیلیپین بعد از اعزام به هند داده شده که هنوز به طور رسمی این مسأله مشخص نشده است.
نکته جالب درباره تمرین امروز (سه‌شنبه) در مرکز ملی فوتبال اما این است که این تمرین قرار است با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دیگر اعضای هیأت ‌رئیسه، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، مریم کاظمی‌پور، معاون وزیر ورزش در امور زنان و البته جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

Page Generated in 0.0058 sec