printlogo


کد خبر: 239690تاریخ: 1400/10/7 00:00
لژیونرها

ارسال‌های سامان، برنتفورد را نجات نداد
ناکامی قدوس مقابل سرمربی سابق 
در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس، تیم برنتفورد در حالی که مثل بازی‌های قبل سامان قدوس را جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم فالمر به مصاف برایتون رده سیزدهمی رفت. برایتون در نیمه اول به پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل یاران قدوس دست پیدا کرد و در نیمه دوم نیز روند خوبی داشت تا اینکه سرمربی برنتفورد با تغییرات هجومی از جمله اضافه کردن هافبک ایرانی خود شکل بازی تیمش را تغییر داد. برنتفورد پس از اینکه سامان قدوس را از دقیقه ۶۶ در ترکیب خود دید، حملات خطرناکی به وجود آورد و دو دقیقه پس از ورود هافبک ایرانی‌اش می‌توانست به گل برسد که توپ از روی خط دروازه برایتون برگشت داده شد.
سامان قدوس که مقابل برایتون نهمین بازی فصل خود در لیگ جزیره را انجام می‌داد، در دقایق ۸۲ و ۸۳ دو سانتر خطرناک به محوطه جریمه برایتون داشت که مهاجمان برنتفورد نتوانستند از این ارسال‌ها استفاده کنند و فرصت‌های گلزنی این تیم هدر رفت. تیم فوتبال برنتفورد که پس از برتری هفته قبل در لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد در دیدار اخیرش در جام اتحادیه برابر چلسی شکست خورده بود، در دیدار با برایتون هم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد تا ۲۰ امتیازی بماند و به رده سیزدهم جدول لیگ جزیره سقوط کند.
نکته جالب این دیدار، تقابل قدوس به‌عنوان بازیکن برنتفورد با گراهام پاتر در قامت سرمربی برایتون بود. این دو دوران موفقی را در باشگاه اوسترسوند سوئد و کنار هم تجربه کردند و با این تیم به‌عنوان یکی از شگفتی‌سازان لیگ اروپا مطرح شدند. بعدها قدوس به امی‌ین رفت و پاتر هم سه فصلی است که روی نیمکت برایتون در لیگ برتر می‌نشیند.
 
 
اللهیار همچنان در فهرست خرید زوریا
صیادمنش، سومین بازیکن برتر ماه دسامبر
سایت فوتبال اوکراین با معرفی 5 نامزد بهترین بازیکن لیگ برتر این کشور در ماه پایانی سال 2021 یک نظرسنجی برگزار کرد. بر اساس نتیجه این نظرسنجی، اللهیار صیادمنش، مهاجم زوریا لوهانسک رتبه سوم را با کسب آرای 13 درصدی به خود اختصاص داد. میخائیل مودریک از تیم شاختار دونتسک با آرای 50 درصدی بهترین بازیکن لیگ برتر اوکراین در ماه دسامبر شد. صیادمنش پس از 5/1 سال حضور قرضی در زوریا لوهانسک به فنرباغچه ترکیه بازگشت. تیم اوکراینی در تلاش است با استفاده از حق خرید قطعی صیادمنش بتواند او را دوباره بازگرداند.
 
 
زنیت مبلغ انتقال آزمون را بالا برد
رضایتنامه سردار بیش از 3 میلیون یورو
به گزارش خبرگزاری چمپیونات روسیه، زنیت برای فروش سردار آزمون در نقل‌وانتقالات زمستانی که از چند روز دیگر آغاز خواهد شد انتظار دریافت پیشنهادی بیشتر از 3 میلیون یورو را دارد. در همین راستا مدیران زنیت هنوز با لیون فرانسه به‌عنوان تیم خواهان آزمون به توافقی نرسیدند. بر اساس این گزارش، لیون فرانسه آماده است تا برای انتقال سردار آزمون 3 میلیون یورو به زنیت پرداخت کند اما تیم روسی خواهان دریافت پول بیشتری است. این افزایش قیمت به دنبال تمایل دیگر تیم‌های اروپایی برای جذب سردار آزمون از جمله نیوکاسل و اورتون انگلیس صورت گرفت.
 
 
شلیک 3 امتیازی هافبک تیم ملی
احمد نور، نامزد بهترین بازیکن هفته
شلیک 3 امتیازی احمد نور از پشت محوطه جریمه، یک پیروزی سخت و ارزشمند را برای شباب الاهلی رقم زد تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی رقابت‌های ادنوک لیگ امارات باقی بماند.
 بازیکن ملی‌پوش ایرانی که در این بازی 89 درصد پاس سالم به هم تیمی‌هایش داد، با کسب نمره 8/3 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. تیم مهدی علی که اسیر 3 تساوی سریالی شده بود، با پیروزی در دو جام ریاست جمهوری و امیر کاپ، روز گذشته در لیگ امارات نیز توانست صاحب یک پیروزی مهم شده تا اختلاف 7 امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کند و امیدوار به جبران این فاصله در هفته‌های آینده باشد. با پایان دیدارهای هفته یازدهم ادنوک لیگ امارات، احمد نوراللهی به همراه 6 بازیکن دیگر کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته امارات شده است. 
عبدالله دیابی از الجزیره، کریستین جوانکا از العین، کایو لوکاس از الشارجه، احمد عبدالله جشک از الاتحاد الکلباء، یوسف المهیری از الوصل و سعید عبید از تیم العروبه سایر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته امارات هستند.

Page Generated in 0.0056 sec