printlogo


کد خبر: 239689تاریخ: 1400/10/7 00:00
سوژه ها

غیبت یاسین سلمانی تا نیم‌فصل
یاسین سلمانی، هافبک سپاهان در بازی تیمش مقابل پیکان با مصدومیت مواجه شد و با توجه به اینکه قادر به همراهی تیمش نبود، از زمین خارج شد و جای خود را به سروش رفیعی داد. پس از تست‌های پزشکی از این بازیکن، مشخص شد از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس نخواهد بود. او همچنین با توجه به شدت این مصدومیت بقیه بازی‌های نیم‌فصل تیمش را از دست داد.
 
 
سرمربی مس شهربابک 
تا اطلاع ثانوی محروم شد
کمیته انضباطی پس از برگزاری دیدار تیم‌های آرمان‌گستر سیرجان و مس شهربابک، برای یکی از افراد تیم منتسب به مس شهربابک قرار دستور موقت صادر کرد. پس از برگزاری دیدار تیم‌های آرمان‌گستر سیرجان و مس شهربابک از سری رقابت‌های لیگ دسته اول که روز 4 دی‌ماه برگزار شد، تخلفاتی از سوی وحید رضایی، منتسب به تیم مس شهربابک رخ داد. از آنجایی که تخلفات حادث‌شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه (داور) است، درخور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبرده از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مدت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند. رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.
 
 
رافت ، جانشین پیوس در آستارا
پس از شکست شهرداری آستارا در بابل مقابل شاگردان پیروز قربانی، مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با پیوس گرفتند. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم پیوس با 14 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌‌بندی قرار دارد. مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا ضمن تشکر از زحمات فرشاد پیوس اعلام کرد طی جلسه‌ای که برگزار شد دو طرف به‌صورت توافقی با یکدیگر قطع همکاری کردند. گفته می‌شود پایان رافت که فصل گذشته توانست نتایج فوق‌العاده‌ای با شهرداری آستارا بگیرد و این تیم را به مقام قهرمانی نیم‌فصل نیز رساند، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی پیوس است.
 
 
اعتراض هوادار به داور دیدار مقابل فجر
باشگاه هوادار تهران رسماً اعتراض خود را نسبت به انتخاب داور دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز به کمیته داوران و نهادهای مربوطه ارسال کرد. باشگاه هوادار معتقد است عبدالنبی پورخلف و رضا کرمانشاهی دو داور دیدار هوادار و شهرداری آستارا و ملوان و بادران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک بودند که با اشتباهات آشکار خود تا آستانه تغییر سرنوشت صعودکنندگان به لیگ برتر نیز پیش رفتند که مورد هجمه بی‌سابقه کارشناسان و رسانه‌ها قرار گرفتند. حمید نادری، مرتضی یوسف‌شهریاری و پیمان فرخی‌مهر کمک‌داوران دیدار مذکور از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود و رحیم رحیمی‌مقدم نیز به‌عنوان ناظر داوری دیدار فجر و هوادار معرفی شده است.
 
 
زمان نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل فوتبال اعلام شد
زمان نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دسته دوم فوتبال در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.
نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر:
از تاریخ ۲۶ دی (پایان هفته پانزدهم ۲۳ دی) تا ۲۳ بهمن (شروع هفته هفدهم ۲۳ بهمن)
نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل لیگ یک:
از تاریخ ۱۶ بهمن (پایان هفته هفدهم ۱۳ بهمن) تا ۱۲ اسفند (شروع هفته هجدهم ۲ اسفند)
نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل لیگ دسته دوم:
از تاریخ ۲۳ بهمن (پایان دور رفت ۲۱ بهمن) تا ۱۸ اسفند (شروع دور برگشت ۸ اسفند)
 

Page Generated in 0.0050 sec