printlogo


کد خبر: 239686تاریخ: 1400/10/7 00:00
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی
ملاقات تکراری پرسپولیس و تارتار

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام و 10 تیم لیگ برتری باید به مصاف هم بروند. آلومینیوم اراک که رقابت شانه به شانه‌ای با سپاهان در لیگ دارد و در هفته پایانی هم باید رودرروی هم قرار بگیرند یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های این مرحله جام حذفی را برگزار خواهند کرد.
ذوب‌آهن هم که هفته گذشته در تهران به پرسپولیس باخت باز هم باید با همین تیم مصاف دهد اما این دفعه ورزشگاه فولادشهر میزبان قرمزهای پایتخت خواهند بود. مهدی تارتار که نتوانسته انتظارات را برآورده کند این بازی برایش فوق‌العاده اهمیت خواهد داشت.
تیم انتهای جدولی پدیده هم که با قرعه سختی روبه‌رو شده باید برای بازی با مس رفسنجان به سرچشمه برود. بازی هفته دوم آنها در لیگ برتر به‌دلیل حاضر نشدن پدیده لغو و 3 بر صفر به نفع مسی‌ها شد. اما حالا با این قرعه حداقل یک‌بار رودرروی هم قرار می‌گیرند.
دو تیم نساجی و گل‌گهر هم که در هفته سوم در سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند این‌بار در زمین نساجی به میدان می‌روند که باید دید تا آن موقع کدام زمین آماده پذیرایی از شاگردان الهامی می‌شود. البته با توجه به تعامل آنها با سپاهان و میهمان بودن تیم اصفهانی در این مرحله احتمالاً بازی در ورزشگاه نقش‌جهان انجام می‌شود.
پیکان هم فرصتی به دست آورده تا شکست سنگینش مقابل استقلال را در لیگ جبران کند اما تیم‌های لیگ یکی خیبر خرم‌آباد و لیگ دویی خلیج فارس به‌ترتیب باید با صنعت‌نفت و نفت مسجدسلیمان دیدار کنند، با این تفاوت که خیبری‌ها در این بازی میزبان هستند.
جواد نکونام هم روی کاغذ کار سختی ندارد. حریف او تیم لیگ یکی مس کرمان لست. شاگردان فرزاد حسین‌خانی نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری دارند و این هفته قشقایی را در شیراز شکست دادند.
ذوب‌آهن پرسپولیس
مس رفسنجان پدیده
نساجی گل‌گهر
پیکان استقلال
خیبر خرم‌آباد صنعت‌نفت آبادان
آلومینیوم اراک سپاهان
مس کرمان فولاد خوزستان
نفت مسجدسلیمان خلیج‌فارس ماهشهر
این مرحله از جام حذفی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه برگزار خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0056 sec