printlogo


کد خبر: 239685تاریخ: 1400/10/7 00:00
خلعتبری: امیدوارم ما ورزشگاه اراک را با خوشحالی ترک کنیم
اگرسپاهان قهرمان نشود ، بازیکنان مقصرند
محرم تمام شرایط لازم را برای بازیکنان فراهم کرده است. از اولین امکانات تا بهترین پروازها و باشگاه چیزی کم نگذاشته است اما من به‌عنوان بازیکن در زمین چه کار کردم و خیلی صادقانه می‌گویم اگر قهرمان نشویم خودمان مقصریم نه محرم

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم‌فصل باید در زمین بیطرف و البته مثل تمام بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود. ال‌کلاسیکوی وطنی حتی اگر تماشاگر هم نداشته باشد اما در خانه یکی از تیم‌ها باشد حساسیت خود را خواهد داشت. سپاهان چهارشنبه از پرسپولیس در اراک پذیرایی می‌کند. محمدرضا خلعتبری مدعی است باشگاه همه شرایط را برای میزبانی از این بازی حساس دارد اما چاره‌ای ندارند جز تمکین به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال.
 
با اینکه فوتبال کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است اما باخت خانگی سپاهان شاید برای هوادارانش خیلی سخت باشد.
 قطعاً برای ما هم همینطور است. در بازی با پیکان و بخصوص نیمه دوم فوق‌العاده بودیم حتی گل دوم را هم زدیم که به نظرم داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد. واقعاً از نتیجه بازی با پیکان همه ما ناراحتیم اما همانطور که گفتید فوتبال رو ندارد و به قول معروف به تیمی که خوب بازی می‌کند امتیاز نمی‌دهند.
مقابل استقلال هم خیلی خوب بازی کردید اما باز فرصت‌های زیادی را از دست دادید؛ توپ‌هایی که گل نکردنش سخت‌تر بود.
 در آن بازی بچه‌ها عالی کار کردند و در تمام 90 دقیقه بر جریان بازی مسلط بودند و در روزی که حتی مساوی هم حق‌مان نبود و باید با اختلاف گل به پیروزی می‌رسیدیم نتیجه را واگذار کردیم اما نشد و استقلال روی اندک موقعیت‌هایش به گل رسید.
این امتیاز از دست دادن‌ها فکر نمی‌کنید مشکل‌ساز شود؟
هنوز چهار بازی تا پایان نیم‌فصل و یک نیم‌فصل دست‌نخورده هم باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌افتد.
الان هم باید با پرسپولیس در زمین بیطرف (ورزشگاه اراک) بازی کنید.
 ما خیلی ناراحتیم که باید در زمین دیگری این بازی سخت را برگزار کنیم. پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد و با توجه به شرایط‌شان در جدول حتماً برای سه امتیاز می‌آیند. البته این بازی برای آنها هم خیلی سخت خواهد بود چون بچه‌های ما آمادگی خوبی دارند و امیدوارم در پایان این ما باشیم که با خوشحالی ورزشگاه را ترک می‌کنیم.
برای شما که بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام دادید این تقابل با بازی‌های دیگر چه تفاوتی دارد؟
 شما لطف دارید. من بازی‌های زیادی برای پرسپولیس انجام دادم و گل‌های زیادی هم زدم و چند مرتبه هم مقابل‌شان بازی کردم. پرسپولیس همیشه برای من قابل احترام بوده و هست و خاطرات بسیار خوبی از آن سال‌ها دارم.
حتماً شنیده‌اید که به‌همراه استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار دارند.
 متأسفانه من هم شنیده‌ام اما امیدوارم اینطور نشود. چون تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و استقلال اعتبار آسیا هستند و به لیگ قهرمانان شخصیت می‌دهند. این خیلی بد است که این دو تیم حذف شوند و در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور نداشته باشند.
اما برخی مسئولان فعلی و قبلی فدراسیون مدعی هستند در سال‌های گذشته واقعیت را به AFC نگفته‌اند و...
 من اطلاع دقیقی از این بحث‌ها ندارم به همین دلیل ورود نمی‌کنم اما باید فوتبال ما و باشگاه‌های ما به جایی برسند که دیگر شاهد این اتفاقات و مسائل نباشیم.
خود شما امسال چرا کمتر از فصل قبل بازی می‌کنید؟
 من یاد گرفتم باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت. البته هیچ بازیکنی نیست که از بازی نکردن یا کم بازی کردن ناراحت نشود اما آنقدر تجربه دارم که بدانم مهم موفقیت تیم است. من چه داخل زمین چه روی نیمکت همه تلاشم را خواهم کرد تا تیمم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما یک موضوع را خیلی دوست دارم اشاره کنم.
بفرمایید.
 بعد از هر بازی که ما نتیجه لازم را نمی‌گیریم محرم نویدکیا خودش را سیبل قرار می‌دهد و تمام تقصیرات فنی را گردن می‌گیرد. اما اگر کمی واقع‌بین باشیم و کلاه‌مان را قاضی کنیم می‌دانیم اینطور نیست. حداقل ما بازیکنان که نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم. محرم تمام شرایط لازم را برای بازیکنان فراهم کرده است. از اولین امکانات تا بهترین پروازها و باشگاه چیزی کم نگذاشته است اما من به‌عنوان بازیکن در زمین چه کار کردم و خیلی صادقانه می‌گویم اگر قهرمان نشویم خودمان مقصریم نه محرم.
قبول دارید خیلی فرصت گل از دست می‌دهید؟
 بله، اما به نظرم به‌خاطر فشار روحی و انتظارهایی که از بازیکنان وجود دارد این اتفاق می‌افتد و مطمئنم از همین بازی تمام بچه‌ها با بالاترین تمرکز به زمین می‌روند.
 

Page Generated in 0.0057 sec