printlogo


کد خبر: 239673تاریخ: 1400/10/7 00:00
اردوگاه قرمز

آقا کریم شاکی از مدیران 
کریم باقری معمولاً در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کند و اهل واکنش نشان دادن به اتفاقات مختلف نیست اما یکشنبه شب نتوانست ناراحتی‌اش را کنترل کند و به موضع حذف احتمالی سرخابی‌ها از آسیا واکنش نشان داد. کریم باقری در ویدیویی که از خودش منتشر کرده گفته مدیران باید جوابگوی این اتفاق باشند. البته لحن صحبت کریم باقری در این ویدیو تند نیست اما او از دست مدیران باشگاه‌ها آنقدر شاکی بوده که مجبور شده اینچنین واکنش نشان دهد و این بار نتوانسته ناراحتی‌اش را پنهان کند.
 
 
آنالیز خودی
تمرین دیروز پرسپولیس 70 دقیقه طول کشید. قبل از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات لازم از سوی کادر فنی از طریق تصاویر ویدیویی به آنها منتقل شد.سپس بازیکنان وارد زمین چمن شدند و بعد از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز آقا وسط در قالب سه گروه، کار با توپ، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و پاس‌های تحت فشار در دستور کار قرار گرفت و در نهایت فوتبال درون تیمی انجام شد.وحدت هنانوف و حامد پاکدل دو مصدوم تیم همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند. سایر بازیکنان هم با آمادگی کامل در همه بخش‌ها شرکت داشتند.پرسپولیس آخرین تمرین خود را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد کرد و بعد از آن با یک استراحت کوتاه، برای بازی با سپاهان عازم اراک خواهد شد.
 
 
فقط یک نامه به رادو داده‌اند
با وجود گذشت حدود ۲۰ روز از این اقدام، رادوشویچ همچنان واکنش مثبتی به درخواست پرسپولیسی‌ها برای بازگشت به کشورمان نشان نداده است و در پاسخ به بسیاری از تماس‌های مسئولان این باشگاه، اعلام کرده باید با وکیلش صحبت کنند.از طرفی ظاهراً باشگاه پرسپولیس هم از زمان خروج رادو فقط یک نامه رسمی برای وی ارسال کرده و از وی درخواست کرده به کشورمان و تمرینات این تیم بازگردد در غیر این صورت سرخ‌پوشان هم اقدامات قانونی را درباره این بازیکن پیگیری خواهند کرد.
هرچند این بازیکن در روزهای اخیر اقدام‌هایی برای شکایت از پرسپولیس به فیفا انجام داده اما همچنان احتمال بازگشت وی به تهران وجود دارد و باید دید در روزهای آتی و با تعیین تکلیف مدیریت پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.
 

Page Generated in 0.0045 sec