printlogo


کد خبر: 239671تاریخ: 1400/10/7 00:00
نادر محمدخانی: بازی پرسپولیس و سپاهان این بار سه امتیازی است نه شش امتیازی
حرف زدن سیدجلال هم کمک می‌کند چه برسد به بازی کردنش!

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
نادر محمدخانی مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس بسیار خوشبینانه صحبت می‌کند. پس از برتری پرسپولیس مقابل ذوب و بازی حساس سرخپوشان مقابل سپاهان و قرعه این تیم در جام حذفی با محمدخانی همکلام شدیم.
 
در رابطه با دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان چه صحبتی دارید؟
 من فکر می‌کنم مسائل مختلفی نظیر واگذاری مالکیت دو تیم سرخابی و به تبع آن پرسپولیس روی بازیکنان پرسپولیس که در این مدت سختی‌ها و حاشیه‌های زیادی را سپری کرده به نوعی تأثیر‌گذار است و چنین مسائلی ناخواسته روی تمرکز بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد اما با وجود این من اطمینان دارم که بازیکنان بزرگ مرد روزهای سخت و بازی‌های بزرگ هستند به همین دلیل هم بازیکنان پرسپولیس بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهند داد. بازی سپاهان و پرسپولیس هم فقط سه امتیاز دارد و از آنجا که فاصله امتیازی دو تیم زیاد نیست و هنوز هم بازی‌های زیادی نگذشته بازی ال‌کلاسیکوی وطنی شش امتیازی نیست و فقط سه امتیاز دارد.
فکر می‌کنید شرایط فنی بازی تحت تأثیر چه موضوعی قرار خواهد گرفت؟
 حساسیت بازی دو تیم که در این چند سال معمولاً به اوج خود رسیده و در بازی روز چهارشنبه هم وجود خواهد داشت منجر به این می‌شود که به نظرم در دیدار دو تیم جنگ و بازی فیزیکی حرف اول و آخر را بزند. در چنین بازی‌هایی قضاوت داور هم به‌دلیل درگیری‌های زیادی که وجود خواهد داشت بسیار سخت می‌شود از همین رو داور باید خیلی خوب سوت بزند و در قضاوتش سعی کند کمترین اشتباه را داشته باشد.
در رابطه با قرعه پرسپولیس در جام حذفی که باید با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کند چه صحبتی دارید؟
- ذوب‌آهن تیم خوبی است که البته برخلاف بازی‌های نسبتاً خوبی که در چند بازی اخیرش ارائه داده نتایج خوبی نگرفته و در لیگ هم بازی‌اش را به پرسپولیس واگذار کرده است. شرایط جام حذفی با لیگ کاملاً متفاوت است و قطعاً پرسپولیس بازی راحتی را در اصفهان نخواهد داشت اما شخصیت بالای پرسپولیس و تبحر یحیی در جام گرفتن خصوصاً در جام حذفی که با همین تیم ذوب‌آهن هم موفق به کسب دو عنوان قهرمانی جام حذفی شد این اجازه را می‌دهد که بگوییم پرسپولیس با یحیی می‌تواند در جام حذفی هم قهرمان شود و تجارب قبلی یحیی در جام حذفی قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به نوعی با پرسپولیس، سرمربی موفقش بتواند سومین قهرمانی متوالی‌اش در جام حذفی را هم به دست بیاورد.
در رابطه با بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
 حتی حرف زدن سیدجلال در زمین هم به تیم کمک می‌کند چه برسد به بازی کردنش که خیلی خوب تیم را از عقب زمین اداره و فرماندهی کرده و تیم را به بهترین شکل ممکن هدایت و به نوعی فرماندهی می‌کند.

Page Generated in 0.0047 sec