printlogo


کد خبر: 239667تاریخ: 1400/10/7 00:00
آیا سپاهان عمداً اراک را انتخاب کرد
تأثیر روانی روی پرسپولیس یا گزینه بین راهی؟

ایران ورزشی – ال‌کلاسیکوی ایران در اراک برگزار خواهد شد و این می‌تواند برای هر بیننده فوتبال و هوادار پرسپولیس نامأنوس و عجیب باشد. پرسپولیس در حالی به اراک می‌رود که هم فصل قبل هم این فصل در این ورزشگاه مقابل نماینده اراک شکست خورد. فصل قبل باخت در اراک تنها باخت سرخ‌ها بود و امسال هم شکست هفته سوم مقابل آلومینیوم تنها باخت سرخ‌ها بوده است.
بسیاری معتقدند سپاهان به خاطر همین مسأله روانی و اینکه پرسپولیس هر دو بازی در اراک را باخته عمداً این شهر را به‌عنوان میزبان انتخاب کرده اما برخی هم می‌گویند این مسأله دلیل مشخصی ندارد و شاید به خاطر اینکه اراک تقریباً مابین تهران و اصفهان قرار دارد به‌عنوان میزبان این بازی بزرگ انتخاب شده است.
در عین حال وقتی بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود برای دو تیم شرایط یکسان خواهد بود و بعید است شکست در اراک به لحاظ روانی روی کیفیت فنی پرسپولیس در بازی فردا تأثیر منفی بگذارد.
پرسپولیسی‌ها می‌گویند در حال حاضر شرایط روانی خوبی دارند و حتی اگر سپاهانی‌ها عمداً اراک را انتخاب کرده باشند تا با ذهن و روان ما بازی کنند همه باخت در اراک را فراموش کرده‌ایم و از این بازی بزرگ فقط برد می‌خواهیم بدون اینکه شکست‌های قبلی در اراک جلوی چشم‌مان باشد.

Page Generated in 0.0049 sec