printlogo


کد خبر: 239664تاریخ: 1400/10/7 00:00
سوژه

تمرین اروپایی فنایی با عینک‌های جدید
عملکرد خوب لک در تست بزرگ
ایران ورزشی- دیروز یک اتفاق ویژه در تمرین پرسپولیس افتاد و آن هم استفاده مربی گلرها از عینک‌هایی جدید برای تمرین دادن دروازه بان‌های تیم بود.
 داود فنایی که در هفته‌های اخیر برخی به خاطر تمرین دادن حامد لک و مشکلاتی که این گلر داشته، روی کارش حساس شده‌اند عینک‌هایی را به ورزشگاه شهید کاظمی آورده بود تا بلکه به گلرهای تیم تکانی بدهد و به آنها سختگیری کند.این عینک‌ها ابزار دیجیتال یا فناوری‌های خاصی نداشت، فقط عینک‌هایی بود که کناره‌های آن کاملاً پوشانده شده بود تا گلرها در واکنش‌هایشان فقط زاویه مقابل خود را ببینند. این مسأله کار گلرها را در واکنش‌هایشان بسیار سخت کرده بودند چرا که در مسیر حرکت آنها موانعی هم چیده شد بود که گلرها در هنگام واکنش‌هایشان نباید به این موانع برخورد می‌کردند.به گفته مربی گلرهای پرسپولیس این یک تمرین اروپایی برای دروازه‌بان‌های تیمش بود اما اینکه بقیه تیم‌های لیگ برتری هم تاکنون از این عینک‌ها استفاده کرده‌اند یا نه مشخص نیست.با وجود اعمال این تست دشوار و تمرین سختی که برای گلرهای پرسپولیس ترتیب داده شده بود حامد لک به خوبی این آزمون را پاس کرد و عملکرد خوبی با وجود دید محدودش داشت اما گلرهای جوان به اندازه او خوب و کم اشتباه نبودند.گفتنی است در حال حاضر غیر از حامد لک و امیرمحمد یوسفی گلخواه گلر سوم تیم که حالا در غایب رادو تبدیل به گلر دو شده، دو گلر تیم امید هم در تمرین تیم بزرگسالان حاضر شدند که برای بازی‌های تیم امید جدا می‌شوند و دوباره برمی‌گردند.

 

رضایت کادر فنی از شجاعی
خاطره تلخ چپ پای پرسپولیس از بازی سپاهان
 ایران ورزشی- علی شجاعی در اصل وینگر چپ است و در نساجی و همین پرسپولیس بعضاً به‌عنوان مهاجم هم بازی کرده اما در دو بازی اخیر سرخ‌ها به‌عنوان مدافع چپ به میدان رفت که عملکرد بدی نداشت. هر چند شجاعی دوست دارد نزدیک به دروازه حریفان باشد و با گل زدن – آنچه در دو بازی مقابل ویستاتوربین و پیکان انجام داد – به چشم بیاید اما عملکرد در دفاع چپ و نیاز تیم به حضور وحید امیری در نیمه زمین حریف باعث شد شجاعی مقابل ذوب آهن در پست مدافع چپ بازی کند. اتفاقاً عملکرد شجاعی در بازی با ذوب آهن بد نبود و کادر فنی از او رضایت نداشتند. شجاعی در این بازی کیفیت بالایی در حمله ارائه نداد اما تا حدودی مؤثر بود ضمن اینکه در دفاع هم اشتباه خاص و بزرگی نداشت.حالا به نظر می‌رسد شجاعی در بازی با سپاهان هم مدافع چپ فیکس تیم خواهد بود. اتفاقی که فصل قبل هم در این بازی بزرگ برای او افتاد اما خاطره تلخی برایش به‌دنبال داشت و از ناحیه کتف مصدوم شد. مصدومیتی که از اواخر فصل قبل تا اوایل فصل جاری این بازیکن را از تمرین و مسابقه دور کرد.
 
 
سفر به اراک با اتوبوس
ایران ورزشی- پرسپولیس امروز تمرین آخر قبل از بازی با سپاهان را انجام خواهد داد و بازیکنان بعد از صرف ناهار و استراحتی کوتاه در این مجموعه با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک خواهند شد. دفعات قبل هم پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفته بود و این بار هم همین رویه تکرار خواهد شد.با توجه به اینکه ورزشگاه شهید کاظمی خارج از شهر قرار گرفته و به نوعی در مسیر رفتن به سوی اراک است سرخ‌ها به منزل نخواهند رفت و از زمین تمرین به اراک می‌روند و دو ساعت و نیم بعد در هتل اراک خواهند بود. به همین خاطر این سفر کوتاه با اتوبوس هم مقرون به صرفه از نظر اقتصادی است هم علافی‌های پرواز را ندارد.
 

 


Page Generated in 0.0063 sec