printlogo


کد خبر: 239663تاریخ: 1400/10/7 00:00
دلیل حمایت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از صدری
پول آورده و از گزینه‌های مطرح شده بهتر است

ایران ورزشی – یکشنبه شب بازیکنان و مربیان پرسپولیس در اقدامی مشترک در صفحه اینستاگرام خود عملاً از مدیرعاملی سیدمجید صدری در باشگاه‌شان حمایت کردند. با وجود مطرح شدن گزینه‌های متعدد طی یکی دو ماه اخیر برای گرفتن سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صدری نیز همواره گزینه‌ای جدی بوده و البته تلاش‌های بسیاری داشته تا به این سمت دست یابد.
یکشنبه شب بازیکنان و مربیان پرسپولیس از مدیرعاملی صدری حمایت کردند و در متن نوشته‌شان به این نکته اشاره داشتند که به آرامش نیاز دارند و این فضای آرام نه با تغییرات پی در پی بلکه با ثبات در رأس باشگاه به دست می‌آید. آنها در این پست صدری را بهترین گزینه برای تصدی این سمت معرفی کرده و خواستار این شدند به مدیری که موفق شده بسیاری از مشکلات را حل کند اعتماد شود.
اما بعد از انتشار این پست، بازیکنان و مربیان پرسپولیس با انتقادهایی از سوی هواداران مواجه شدند که چرا از صدری حمایت می‌کنید؟ صدری طرفدار زیادی در بین هواداران ندارد و همین دو هفته پیش وقتی مقابل وزارت ورزش بخشی از آنها تجمع اعتراض آمیز داشتند تقریباً همه علیه او شعار می‌دادند. این مسأله باعث شد در همان صفحات اینستاگرامی خیلی از هواداران به مربیان و بازیکنان تیم محبوب‌شان انتقاد کنند که چرا از این فرد حمایت کرده‌اند؟
اما اعضای تیم پرسپولیس می‌گویند که در شرایط فعلی و با توجه به گزینه‌های مطرح شده صدری اگر بماند بیشتر و بهتر می‌تواند کمک کند. در واقع اعضای تیم بین بد و بدتر حتماً سراغ گزینه بد می‌روند با این تفاوت که صدری بعد از حضور در رأس هیأت مدیره و سه ماه سرپرستی باشگاه تا حدودی به مشکلات واقف شده و حالا می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.
در عین حال مسأله دیگری که مورد توجه بازیکنان و مربیان است بحث مالی است. صدری با تمام ناکارآمدی‌ها و نابخردی‌هایش موفق شد بعد از تسویه حساب مطالبات فصل گذشته 30 درصد طلب این فصل را هم به آنها پرداخت کند. هر چند این رقم هم تا اینجای فصل استاندارد نیست اما به هر حال بازیکنان را راضی کرده است.
صدری طی مدت سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس البته گاف‌های بزرگی هم داده که نمونه‌اش بحث دیر رفتن به عربستان برای بازی با الهلال بود. در واقع با ناکارآمدی و اشتباه صدری بود که پرسپولیس یک روز معطل شد و دیر به ریاض رفت و این مسأله هیچ‌وقت از یاد بازیکنان و مربیان نمی‌رود اما وقتی گزینه‌ای مثل درویش برای مدیرعاملی مطرح می‌شود حتماً بازیکنان و مربیان، ماندن صدری را به حضور مدیری مثل درویش یا گزینه‌های دیگری که نام‌شان مطرح می‌شود ترجیح می‌دهند.
بازیکنان و مربیان پرسپولیس می‌گویند گزینه‌های دیگر مثل درویش اصلاً قادر نیستند برای باشگاه پول بیاورند اما صدری با دوست و‌ آشناهای بسیاری که در تمام ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها دارد، می‌تواند برای باشگاه پول فراهم کند و از مشکلات مالی باشگاه بکاهد. کما اینکه تمام مبالغی که در دوره مدیریت سمیعی و بعد‌تر به واسطه درآمد باشگاه از ‌ای‌اف‌سی قرض گرفته شد کار همین آقای صدری بود و او بود که موفق شد پرونده 745 هزار دلاری کالدرون را ببندد.

Page Generated in 0.0054 sec