printlogo


کد خبر: 239661تاریخ: 1400/10/7 00:00
طنزیم
اینتگریتی و اونتگریتی

هومن جعفری 

بوی حذف از آسیا همه جا را گرفته! استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می‌شوند و همه مدیران این دو باشگاه در سال‌های قبل یا آدم‌هایی که در فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ در سال‌های اخیر فرصت داشتند تا مشکلات و موانع را حل کنند و نکردند، در این قصه شریکند! کاش دقیقه نود فرجی بشود اما اصل قصه اینجاست که باید باور کنیم نمی‌شود!
پریروز: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
دیروز: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
فردا: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
پس فردا: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
ماه بعد: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
سال بعد: قرارداد اسکوچیچ ریالی است!
فیفا بعد از شکایت اسکوچیچ: ایران باید ده میلیون دلار غرامت بدهد!
نتیجه اخلاقی: دیدیم که می‌گیم!
 این چند سطر روایت کنفرانس مطبوعاتی منصوریان را بخوانید: «علیرضا منصوریان بحث را سپس به سمت مجادله‌اش با داور چهارم در کنار خط برد و جملات جالبی را در این زمینه مطرح کرد؛ او گفت در لحظه‌ای از بازی به بازیکن تیمش که توپی را از دست داده به او گفته است «بی‌شعور». منصوریان گفت: «من در واکنش به حرکت بازیکن خودم کلمه بی‌شعور را به زبان آوردم و دیدم که کمک‌داور بلافاصله به داور اصلی بی‌سیم زد و گفت این به بازیکنش توهین کرده و بیایید او را جریمه کنید. من خواهش دوستانه و برادرانه‌ام از کمیته داوران این است که داوران چهارم را توجیه کند، آدم‌هایی هستند که انگار می‌خواهند در کادر قرار بگیرند و با این کارها مطرح شوند.»
متوجه شدید؟ مربی ما حتی نمی‌تواند به بازیکن خودش بگوید بی‌شعور! بابا این سوسول بازی‌ها چیست؟ علی‌آقا پروین تصمیم بگیرد به فوتبال برگردد که به قول آقای نصیرزاده اینتگریتی و اونتگریتی و یکپارچگی جدول به هم می‌خورد که!
 

Page Generated in 0.0058 sec